پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب : 83740
منبع : خبرگزاری تسنیم

اعمال تخفیف 25 درصدی عوارض شهرداری به مناسبت روز قم‌

قم نيوز : عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر قم از اعمال تخفیف ۲۵ درصدی عوارض در صورت پرداخت نقدی از ۳۰ آبان ماه تا روز ۱۹ دی خبر داد.
اعمال تخفیف ۲۵ درصدی عوارض شهرداری به مناسبت روز قم‌
اعمال تخفیف ۲۵ درصدی عوارض شهرداری به مناسبت روز قم‌
به گزارش قم نیوز حسن طلایی با اشاره به سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم و نام‌گذاری روز قم اظهار داشت: 23 ربیع‌الاول سالروز ورود تاریخی کریمه اهل‌بیت(س) سبب ایجاد شخصیت و هویتی خاص برای شهر قم شده است.

وی با تأکید بر ظرفیت‌های زیاد مذهبی و فرهنگی در قم ابراز کرد: شهر قم به‌واسطه وجود بارگاه مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، امامزادگان، حوزه علمیه و بیوت مراجع عظام تقلید و علمای جهان اسلام، بزرگ‌ترین مرکز اشاعه فرهنگ اسلام در جهان است.

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر قم با بیان اینکه قدمت هفت هزارساله قم نشان از بعد تاریخی این استان دارد، تصریح کرد: قم دارای ظرفیت‌های اقتصادی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری بی‌شماری بوده که نام‌گذاری روز قم می‌تواند در معرفی این ظرفیت‌ها به گردشگران و سرمایه‌گذاران نقش برجسته‌ای داشته باشد.

وی موقعیت جغرافیایی و محور مواصلاتی بودن 17 استان کشور را موردتوجه قرار داد و عنوان کرد: ظرفیت‌های مذهبی، توریستی و فرهنگی استان قم فرصتی بوده که در روز بتوان به همگان معرفی کرد.

طلایی خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار مراسم روز قم با اجرای برنامه‌های ویژه و متنوع فرهنگی و اجتماعی با مشارکت شورای شهر و شهرداری قم برنامه‌ریزی‌شده که امید است مردم در سال‌های آینده این روز را مانند ایام خاص به‌صورت خودجوش در جشن‌ها مشارکت داشته باشند.

وی به اعمال تخفیف عوارض شهرداری به مناسبت روز قم اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر قم به مناسبت روز قم و سالروز ورود حضرت معصومه تا سالروز پیروزی انقلاب تخفیفاتی برای عوارض شهرداری اعمال می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر قم اعمال این تخفیفات را به‌صورت غیرحضوری دانست و ادامه داد: از امروز تا 19 دی در صورت پرداخت نقدی عوارض ساختمانی 25 درصد از این عوارض کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbgzbw.rhbfapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما