پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب : 83746
منبع : خبرگزاری تسنیم

زمان حرکت کاروان نمادین حضرت معصومه(س) تغییر کرد

قم نيوز : با توجه به مراسم راهپیمایی مردم قم در حمایت از اقتدار و امنیت کشور، کاروان نمادین حضرت معصومه(س) روز جمعه اول آذرماه برپا می‌شود.
زمان حرکت کاروان نمادین حضرت معصومه(س) تغییر کرد
زمان حرکت کاروان نمادین حضرت معصومه(س) تغییر کرد
به گزارش قم نیوز هم‌زمان با سال روز ورود حضرت معصومه(س) به قم،کاروان نمادین حضرت معصومه(س)" میثاق با کریمه" برپا می‌شود.

پیش از این قرار بود که حرکت این کاروان روز پنج شنبه  انجام شود که با توجه به تقارن با راهپیمایی مردم قم در حمایت از اقتدار و امنیت کشور، کاروان نمادین حضرت معصومه(س) صبح جمعه ساعت 8 از تقاطع معصومیه (خیابان امام‌زاده ابراهیم ) به‌طرف حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) برپا می‌شود.

پس از حضور کاروان نمادین حضرت معصومه(س) در حرم کریمه اهل‌بیت(ع) اجتماع بزرگ مردمی ساعت 10 در صحن امام رضا(ع)برگزار می‌شود و حاج میثم مطیعی در جمع عاشقان و شیفتگان مکتب اهل بیت(ع) به مدیحه‌سرایی می‌پردازد.

برگزاری تورهای دانش‌آموزی و میزبانی از 400 دانش‌آموز به‌طور روزانه، پرسمان خانواده با محوریت معرفی سبک زندگی ایرانی، جشن پیوندهای آسمانی ویژه زوج‌های عقد کرده در حرم، همایش زوج‌های بهشتی با حضور همسران عقد کرده در طول شش ماه نخست امسال و اجرای برنامه شخصیت شناسی حضرت در قالب سفیران کریمه در مدارس ازجمله برنامه‌های ایام معصومیه است.

همچنین در این ایام برنامه بچه‌های بهشت شامل نقاشی، خلاقیت، قصه‌گوئی، نقاله خوانی، ایستگاه کتاب کودک همه‌روزه از ساعت 16 الی 21 ویژه کودکان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch-qn6.23nxkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما