شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴
کد مطلب : 83792
منبع : خبرگزاری فارس

کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه صنعتی قم افتتاح شد

قم نيوز : با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم و جمعی از مسؤولان، کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه صنعتی قم افتتاح شد.
کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه صنعتی قم افتتاح شد
کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه صنعتی قم افتتاح شد
به گزارش قم نیوز محمد گلفشان ظهر امروز در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های کانون‌های دانشجویی اظهار کرد: کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه صنعتی، شانزدهمین کانون در سطح دانشگاه‌های قم است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم افزود: امروز شاهد افتتاح این کانون در دانشگاه صنعتی بودیم البته همکاری‌های قبلی با این دانشگاه و هلال احمر وجود داشت اما از نظم و انظباط و انسجام برخوردار نبود.

وی تصریح کرد: امیدواریم این کانون جزء کانون‌های فعال در هلال احمر باشد، خوشبختانه اعضای فعالی را در بین کانون‌های دانشجویی در قم داریم و از فعالان در کانون‌های دانشجویی کشور هستیم.

گل‌فشان بیان کرد: هلال احمر فعالیت‌های گسترده ای در سطح کشور دارد و در عرصه آموزش و برنامه‌های فرهنگی گام‌های مهمی برداشته‌ایم.

وی اظهار کرد: در پیشبرد اهداف فرهنگی، مسائل و موضوعات مهمی را مورد توجه قرار می‌دهیم که این برنامه‌ها می‌تواند در رفع بسیاری از آسیبها و مشکلات موثر باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم خاطرنشان کرد: قشر فرهیخته دانشجو، بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند با حضور خود در فعالیت‌های هلال احمر، خدمات ارزنده‌ای ارائه کند.

وی بیان کرد: هر سال یک مانور دانشجویی در دانشگاه‌های قم برگزار می‌شود و از ظرفیت‌های دانشجویان در انجام این مانور و برنامه‌های آموزشی استفاده می‌کنیم.

گل فشان گفت: همچنین هلال احمر هر 4 سال یک بار یک انتخابات در هیات مدیره استان برگزار می‌کند که حضور داوطلبان و جوانان و امدادگران در این انتخابات اثرگذار است و کانون‌های دانشجویی نیز می‌توانند در انتخابات شرکت کنند، در قم یکی از هیأت مدیره‌های تاثیرگذار در در سطح کشور فعال است.

وی عنوان کرد: عضویت در سامانه اهمیت زیادی دارد و دانشجویان عضو کانون‌ها می‌توانند با ثبت نام در سامانه از برنامه‌ها به خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciryav.t1ap32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما