دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 83841
منبع : خبرگزاری ايرنا

ثبت نام از کاندیداهای میاندوره‌ای مجلس خبرگان ۱۵ آذر درقم آغاز می‌شود

قم نيوز : فرماندار قم گفت: ثبت نام از داوطلبان شرکت درانتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری از روز جمعه ۱۵ آذرماه جاری درفرمانداری قم آغاز خواهد شد.
ثبت نام از کاندیداهای میاندوره‌ای مجلس خبرگان ۱۵ آذر درقم آغاز می‌شود
ثبت نام از کاندیداهای میاندوره‌ای مجلس خبرگان ۱۵ آذر درقم آغاز می‌شود
به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار افزود: در استان قم علاوه بر انتخابات سراسری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اولین انتخابات میان‌دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز به صورت همزمان در روز جمعه ۲ اسفندماه ۹۸ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نحوه ثبت نام از داوطلبان این انتخابات اظهار داشت: داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شخصا و یا به وسیله نماینده خود که به صورت کتبی معرفی شده‌باشد، می‌توانند از ۱۵ تا  ۲۱ آذرماه به مدت هفت روز اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس قانون، ضرورت ندارد که نمایندگان،‌ ساکن و یا متولد حوزه انتخابیه خود باشند خاطرنشان کرد: داوطلبان مجلس خبرگان رهبری و یا نماینده آن‌ها باید در ساعت‌های اداری روزهای تعیین‌شده به فرمانداری قم جهت ثبت‌نام مراجعه نمایند.

فرماندار قم با اشاره به مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری،‌اظهار داشت: داوطلبان باید هنگام ثبت‌نام،‌ اصل شناسنامه عکس‌دار و یک تصویر از آن،‌اصل شناسنامه عکس‌دار و یک نسخه تصویر از تمام صفحات،‌۲ قطعه عکس ۴*۳ جدید به همراه داشته و نسبت به تکمیل پرسشنامه اعلام داوطلبی اقدام نمایند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲ اسفندماه ۹۸ در سراسر کشور برگزار می‌شود ضمن اینکه همزمان با این انتخابات در استان های تهران،‌خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس و قم اولین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ترتیب خواهد یافت.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdfj0j.yt0so6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما