چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : 83880
منبع : خبرگزاری تسنیم

انتقاد آیت‌الله علوی گرگانی از عدم پرداخت معوقات کارگران از سوی دولت

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از عدم پرداخت معوقات کارگران از سوی دولت، گفت: برنامه‌های دولت در ارتباط با گروه کارگر باید به‌گونه‌ای باشد که قشر مستضعف جامعه بیش از این در محرومیت نباشد.
انتقاد آیت‌الله علوی گرگانی از عدم پرداخت معوقات کارگران از سوی دولت
انتقاد آیت‌الله علوی گرگانی از عدم پرداخت معوقات کارگران از سوی دولت
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای هیئت‌مدیره انجمن صنفی کارکنان مخابرات استان قم، مطالبات این صنف را به‌حق دانست و  اظهار داشت: طبق روایات، حقوق کارگر باید قبل از خشک شدن عرقش پرداخت شود اما اینکه چه کسی به این دستورات عمل می‌کند جای سؤال است.

مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از عمل نکردن دولت به این دستور و روایت گفت: باید بررسی شود علت اینکه دولت حق کارگران را پرداخت نمی‌کند و یا به تعویق می‌اندازد، چه هست! حتماً دولت هم دلایلی برای خود دارد.

وی با اشاره به موضوع سهمیه‌بندی بنزین ابراز کرد: ما همیشه حامی مستضعفان و طبقه پایین‌دست جامعه بوده و هستیم، مردم به لحاظ معیشتی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند، دولت باید صدای ناله مردم را بشنود و باید کاری کرد که مستضعفان بیش از این تحت‌فشار اقتصادی قرار نگیرند.

آیت‌الله علوی گرگانی افزود: برنامه‌های دولت در ارتباط با گروه کارگر باید به‌گونه‌ای باشد که قشر مستضعف جامعه بیش از این در محرومیت نباشد، البته دولت هم مسائل و مشکلاتی دارد اما باید جلوی برخی مدیران که آلوده به فساد اقتصادی می‌شوند را گرفت.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه برنامه‌های دولت باید در راستای محرومیت‌زدایی قشر مستضعف جامعه باشد، تصریح کرد: باید قبل از وقوع فساد اقتصادی در کشور جلوی آن را گرفت.

استاد برجسته حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد: خداوند متعال درآیات خود فرموده انسان هر کاری که در دنیا انجام می‌دهد همگی در پیشگاه الهی حاضر و ناظر بوده و ثبت می‌شود و از همه اعمال وی در روز قیامت سؤال می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgz797.ak9w74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما