چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : 83883
منبع : خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت: روحانیت در عرصه گره‌گشایی از امور مردم همواره پیشتاز است‌

قم نيوز : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: روحانیت معزز که همواره پیشتاز در عرصه‌های نیکوکاری و گره‌گشایی از امور مردم بوده در این مهم نیز پیوسته پرچم‌دار و پیشرو بوده است.
وزیر بهداشت: روحانیت در عرصه گره‌گشایی از امور مردم همواره پیشتاز است‌
وزیر بهداشت: روحانیت در عرصه گره‌گشایی از امور مردم همواره پیشتاز است‌
به گزارش قم نیوز در پیام سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش به "نخستین همایش تجلیل و تکریم خیرین روحانیت در عرصه سلامت" که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، آمده است: گرچه گره‌گشایی از همه کارهای سخت بندگان خداوند در شرایط درماندگی، دردمندی و نیاز توسط دست‌های مهربان نیکوکاران پاک‌طینت همواره ارزشمند است، مع الاسف و بدون تردید جایگاه خیرین سلامت که در راستای التیام آلام بندگان نیازمند در اوج ابتلا به دردهای جانکاه تلاش می‌کنند نزد پروردگار بزرگ اجر و منزلتی وصف‌ناپذیر دارد.

این پیام می‌افزاید: اثرات جاری و ساری این دست‌های مهربان، نیات پاک و دل‌های سرشار از محبت به مردم را در همه جای ایران اسلامی می‌توان دید. مهربانی که با گذشت فراوان در راه رضای خالق عاشقانه به کمک دردمندان نیازمند کشور شتافته از خود آثار ماندگار و خیراتی جاودانه به یادگار نهاده‌اند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: روحانیت معزز که همواره پیشتاز در عرصه‌های نیکوکاری و گره‌گشایی از امور مردم بوده در این مهم نیز پیوسته پرچم‌دار و پیشرو بوده است.

در ادامه پیام خاطرنشان شده است: ضمن ابراز تأسف و غبن از عدم امکان حضور در آن جمع ارجمند به‌عنوان خدمتگزار کوچک مردم، مراتب سپاس و امتنان خویش را از همه خیرین سلامت بخصوص روحانیت عالی‌قدر خیر تقدیم می‌نمایم و برای همگان عاقبتی سرشار از خیر و برکت و تندرستی و پاداشی بیکران در دنیا و آخرت آرزومندم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjtoeo.uqetozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما