پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۸
کد مطلب : 83926
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
رئیس ادارۀ آموزش مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات:

حضور مبلغ بالینی در بیمارستان باید روحیه‌بخش و امیدوارکننده باشد

قم نيوز : نفس حضور مبلغ در بیمارستان باید روحیه‌بخش و امیدوارکننده باشد و حیات را به مریض برگرداند؛ شما وقتی به‌عنوان نماد دین حضور به هم می‌رسانید اعتقادات بیمار را افزایش می‌دهد.
حضور مبلغ بالینی در بیمارستان باید روحیه‌بخش و امیدوارکننده باشد
حضور مبلغ بالینی در بیمارستان باید روحیه‌بخش و امیدوارکننده باشد
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام حقیقت امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی تبلیغ بالینی گفت: بعد از تغییرات گوناگونی که در نحوه تبلیغ ایجاد شد تبلیغ به سمت گروهی و تخصصی گرایش پیدا کرد.

وی بیان کرد: با توجه به تجربیات چند ساله بعضی از گروه‌های تبلیغی، تصمیم بر این گرفته شد که حاصل تجربیات به‌صورت امر آموزشی مدون در اختیار مبلغان قرار بگیرد.

رئیس ادارۀ آموزش مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات با اشاره به اینکه در دین اسلام به امر پسندیده عیادت از مریض بسیار سفارش شده است گفت: پیامبر اسلام(ص) می‌فرمایند کسی که به عیادت مریض بشتابد تا زمانی که در عیادت است در یک رحمت ویژه و خاص قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در زمانی که فرد بیمار در تنهایی قرار دارد اگر با او تماسی گرفته شده و جوای احوالش شویم باعث می‌شود که تنهایی و درد و رنج بیماری‌اش کم شود.

حجت الاسلام حقیقت گفت: وقتی با این لباس و خصوصیات در بیمارستان حضور پیدا می‌کنید شما را به عنوان نماد مذهب می‌شناسند و حضورتان می‌تواند قسمتی از بحث درمان باشد چراکه بسیاری از بیماری‌ها با آرامش رفع می‌شود.

وی ادامه داد: در روایت داریم وقتی‌که به عیادت مریضی رفتید کاری کنید که روحیه او برگردد و طوری رفتار کنید که روحیه‌بخش باشد.

رئیس ادارۀ آموزش مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات گفت: نفس حضور مبلغ در بیمارستان باید روحیه‌بخش و امیدوارکننده باشد و حیات را به مریض برگرداند؛ شما وقتی به‌عنوان نماد دین حضور به هم می‌رسانید اعتقادات بیمار را افزایش می‌دهد.

وی بیان کرد: شما که این دوره را می‌گذرانید پیام‌رسانان خداوند به خلق خدا می‌شوید و رتبه‌ای شفابخش خواهید شد چراکه به بیماران یاد می‌دهید شفا از اوست و دید غیرتوحیدی را از مریض می‌گیرید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdch-wn6.23nxidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما