شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : 83953
منبع : خبرگزاری تسنیم

بیانات حکیمانه و شجاعانه مقام معظم رهبری مقدمه شکست فتنه را فراهم کرد

قم نيوز : قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات کشور با بیان اینکه در زمینهٔ افزایش نرخ بنزین موضوعی غیربی‌تدبیری وجود نداشت گفت: بیانات حکیمانه و شجاعانه مقام معظم رهبری مقدمه شکست فتنه را فراهم کرد.
بیانات حکیمانه و شجاعانه مقام معظم رهبری مقدمه شکست فتنه را فراهم کرد
بیانات حکیمانه و شجاعانه مقام معظم رهبری مقدمه شکست فتنه را فراهم کرد
به گزارش قم نیوز نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد اظهار داشت: برخی افراد بیکاری و مشکلات اقتصادی و فساد را به‌نظام و عدم کارایی اسلام نسبت می‌دهند ولی این‌گونه نیست.

وی با اشاره به سالروز تأسیس قانون اساسی افزود: در اصل چهارم قانون اساسی آمده است که همه قوانین باید بر اساس اسلام باشد، در قانون اساسی آمده است که امور کشور باید بر اساس رای مردم اداره شود و اگر مشکلی وجود دارد باید در رفتار خودمان بازنگری کنیم.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات کشور تصریح کرد: رئیس‌ جمهور به‌عنوان بالاترین مقام اجرایی پس از رهبری است و رئیس‌ جمهور با رای مردم انتخاب می‌شود و اگر مردم گله‌ای دارند باید مشاهده کنند در انتخابات چگونه اقدامی کردند.

لطفی با بیان اینکه ملتی که قدرت تحلیل نداشته باشد شکست می‌خورد، افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رای مردم و وزیران به‌وسیله نمایندگان مجلس که انتخاب مردم هستند انتخاب می‌شوند و هرگز از پایبندی و عمل به قانون و عمل به اسلام و انقلابی بودن ضرر نکردیم و اگر گله و مشکلاتی وجود دارد به‌خاطر بی‌توجهی به اسلام و انقلابی نبودن است.

وی ادامه داد: رئیس‌ جمهور مامور اجرای قانون اساسی است و امر به‌ معروف و نهی از منکر و پرهیز از تبعیض و فراهم کردن رشد و اعتلای جامعه در قانون اساسی آمده است، رئیس‌ جمهور مسئول اجرای قانون اساسی است و اگر اصل امر به‌ معروف و نهی از منکر روی زمین‌ مانده باید مشاهده شود روسای جمهور چه عملکردی داشتند.

قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات کشور عنوان کرد: اغتشاشاتی در کشور به خاطر گرانی بنزین انجام شد و البته توطئه‌ای از ماه‌ها پیش طراحی‌ شده بود و کشورهایی در این توطئه دست داشتند و با هدایت‌های مدبرانه و شجاعانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری و حضور ملت فهیم ایران اسلامی در صحنه این فتنه جدید با شکست مواجه شد.

لطفی گفت: دو سال پیش آمریکا گفت ایران جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی را مشاهده نمی‌کند و در تهران جشن سقوط انقلاب را می‌گیرند ولی به لطف الهی به هدف شوم خود نرسیدند، تابستان 97 را تابستانی داغ عنوان کردند، مقام معظم رهبری تأکید کردند امکان دارد فتنه 97 در سال 98 اجرایی شود ولی چه مقدار حساسیت داشتیم.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات کشور عنوان کرد: اگر مشکلی وجود دارد به‌خاطر عدم ولایت‌مداری برخی مسئولان است و به بهانه بنزین فتنه‌ای ایجاد شد و افراد ورشکسته سیاسی که در فتنه 88 محکوم بودند و در گذشته در کشور دارای مسئولیتی بودند بیانیه ننگینی برای ملت ایران صادر کردند.

لطفی گفت: فتنه اخیر ناگفته‌های زیادی دارد و اقدام و بیانات حکیمانه و شجاعانه مقام معظم رهبری مقدمه شکست فتنه را فراهم کرد و بصیرت ملت ایران نیز در این زمینه بسیار مؤثر بود.

وی با اشاره به جنایات فتنه‌گران اخیر عنوان کرد: حمله به بیمارستان و شهید کردن کارگر شهرداری و حمله به کارگر آتش‌نشانی که به کمک کودکی در ساختمان رفته بود ولی این مامور را به آتش انداختند و شهید مرتضی ابراهیمی را به وضع فجیعی شهید کردند از جمله این جنایات بود.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات کشور ادامه داد: فتنه‌گران در آشوب‌های اخیر 731 بانک را آتش زدند و به 9 مصلی و حوزه علمیه حمله کردند، آیا امام‌ جمعه آن شهر در گران کردن بنزین مقصر بوده است که این‌گونه مورد حمله قرار می‌گیرد؟

وی افزود: همه زیرساخت‌های کشور در این فتنه مورد هدف قرار گرفت و فتنه‌گران بیش از 183 خودروی نیروی انتظامی و بیش از هزار موتورسیکلت را آتش زدند.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات کشور عنوان کرد: کارگران عسلویه به مدت 4 شبانه‌روز شیفت کاری‌شان عوض نشد چون فتنه‌گران مسیر را بسته بودند، این فتنه با همراهی آمریکا، اسرائیل و عربستان همراهی شد و در بین اغتشاش‌گران افراد غیرایرانی دستگیر شدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchxwn6.23nxmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما