يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب : 83971
منبع : خبرگزاری فارس

مهراز جا زد / هندبال قم در آشفتگی!

قم نيوز : حامی مالی نماینده هندبال قم در فصل 1398 لیگ دسته اول مردان ایران در آستانه شروع این مسابقات به طور ناگهانی از پشتیبانی نماینده قم کناره‌گیری کرد تا اهالی این رشته را غافلگیر کند.
مهراز جا زد / هندبال قم در آشفتگی!
مهراز جا زد / هندبال قم در آشفتگی!
به گزارش قم نیوز وقتی برنامه دیدارهای هفته نخست از فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور روی سایت فدراسیون هندبال قرار گرفت، موجی از خوشحالی بین علاقمندان به این رشته پدید آمد و مخاطبان این رشته بی‌صبرانه منتظر بازی‌های این تیم در تلاش برای صعود به لیگ برتر هستند.

در شرایطی که قرار بود نماینده هندبال قم با نام مهراز در فصل 1398 مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان ایران به میدان برود، اما به نظر می‌رسد حضور این تیم منتفی شده و این حامی مالی قید حمایت از نماینده قم در این رقابت‌ها را زده است، خبری که اگر حقیقت داشته باشد، آسیب بزرگی به هندبال قم وارد می‌کند.

قضایا حکایت از این دارد که مدیرعامل شرکت مهراز معتقد است حمایت‌های لازم از این مجموعه صورت نگرفته و در حالی که توسط مهراز تا کنون بیش از 60 میلیون تومان برای این تیم هزینه شده، اما دیگر اراده‌ای برای ماندن نیست و مهراز در این دوره از رقابت‌ها شرکت نمی‌کند!

محسن ولیان یکی از اعضای تیم هندبال مردان قم با تایید این خبر اظهار کرد: حمایت‌های لازم صورت نگرفت و شرکت مهراز کنار کشید، اما تمرینات ما ادامه دارد و در دوره جدید مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور شرکت می‌کنیم.

این اتفاق در حالی رخ داده و جامعه هندبال و مخاطبان این رشته را به شوک برده که رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم چندی قبل در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود ادامه فعالیت هیأت هندبال منوط به حفظ مجموعه مهراز است و حالا باید دید با انصراف و جدایی این شرکت، واقعا تغییرات در مدیریت هیأت هندبال رخ می‌دهد؟ اتفاقی که تحقق آن جزو عجایب ورزش قم و حتی کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchzwn6.23nxqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما