کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برد شیمیدر قم مقابل آویژه صنعت مشهد در بازی جنجالی

خبرگزاری تسنیم , 11 آذر 1398 ساعت 17:28

تیم بسکتبال شیمیدر قم از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در یک بازی جنجالی و پربرخورد که ۵ اخراجی به همراه داشت مقابل تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد به پیروزی رسید.


به گزارش قم نیوز در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال عصر امروز تیم‌های شیمیدر قم و آویژه صنعت مشهد در ورزشگاه حیدریان به مصاف یکدیگر رفتندکه در پایان شیمیدر در یک بازی سخت و جنجالی به پیروزی رسید.

شیمیدر در این بازی که از حمایت پرشور تماشاگران قمی بهره می‌برد با نتیجه 78 به 70 برابر نماینده مشهد به برد ارزشمندی رسید.

در این بازی سه بازیکن از تیم آویژه صنعت مشهد با خطای پنجم از زمین مسابقه بیرون رفتند و دو بازیکن نیز از تیم شیمیدر قم از بازی خارج شدند.

بازی دو تیم بسکتبال شیمیدر قم و نماینده مشهد به دلیل درگیری فیزیکی مایک رستم پور بازیکن شیمیدر با بازیکن تیم حریف چند دقیقه ای به حاشیه رفت ولی درنهایت نماینده قم به برد ارزشمندی دست پیدا کرد و در جمع مدعیان باقی ماند.

تیم بسکتبال شیمیدر هفته دهم رقابت های لیگ برتر روز پنج شنبه 14 آذرماه در شهرکرد به مصاف رعد پدافند این شهر می رود و آویژه صنعت مشهد نیز در این شهر مقابل اکسون بازی می کند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 83988

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/83988/برد-شیمیدر-قم-مقابل-آویژه-صنعت-مشهد-بازی-جنجالی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir