سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : 84026
منبع : خبرگزاری تسنیم

منتظر عملی شدن وعده حمایت مسئولان از تیم فوتبال افشید قم هستیم‌

قم نيوز : مدیرعامل باشگاه افشید قم درباره حمایت‌های انجام‌شده از سوی متولیان ورزش استان، گفت: ابتدای فصل وعده‌هایی داده شد اما همچنان منتظر عملی شدن آن هستیم .
منتظر عملی شدن وعده حمایت مسئولان از تیم فوتبال افشید قم هستیم‌
منتظر عملی شدن وعده حمایت مسئولان از تیم فوتبال افشید قم هستیم‌
به گزارش قم نیوز موسی محمدی با اشاره به وضعیت دو تیم فوتبال نوجوانان و جوانان افشید در لیگ‌های کشوری اظهار داشت: هر دو تیم نوجوانان و جوانان افشید که نماینده استان قم در این دوره از لیگ‌های کشور هستند شرایط امتیازی نامناسبی را پشت سر می‌گذارند ،چراکه هر دو تیم قعرنشین مرحله گروهی هستند.

مدیرعامل باشگاه افشید قم، افزود: در حال حاضر رتبه پنجم و هفتم برای دو تیم نشان می‌دهد کار سختی تا صعود به مرحله بعد داریم اما کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را دربازی‌های باقی‌مانده به خدمت خواهند گرفت.

وی بابیان اینکه امتیازات در هر دو لیگ نزدیک است، گفت: صعودمان سخت بوده اما دور از دسترس نیست، چراکه فاصله امتیاز فوتبالیست‌های قمی با صدر جدول فاصله چندانی ندارد اما اضطراب را باید از تیم دور کنیم.

محمدی توضیح داد: برخی بازی‌های ما در روزهای غیر تعطیل برگزار می‌شود و ازآنجایی‌که همه بازیکنان دانش‌آموز هستند ، برخلاف سال‌های گذشته مدارس عدم حضور آن‌ها را غیبت غیرموجه تلقی می‌کند که این مسئله سبب ایجاد اضطراب در تیم شده چراکه بازیکن در زمان بازی به‌جای تمرکز بر روی بازی باید به فکر توبیخ باشد.

به گفته وی، بارها این مسئله از سوی باشگاه پیگیری شده اما برخی مدیران اعتنایی به بخشنامه هیئت دولت ندارند، بارها شده بازی را مساوی و یا از پیش برنده بودیم اما لحظات پایانی براثر یک اشتباه که ناشی از درگیری ذهنی است واگذار کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه افشید قم درباره حمایت‌های انجام‌شده از سوی متولیان ورزش استان، عنوان کرد: ابتدای فصل وعده‌هایی داده شد اما همچنان منتظر عملی شدن آن هستیم، از سوی دیگر تنها خواسته‌ای که از هیئت فوتبال قم داریم حمایت در سازمان لیگ و فدراسیون است، چراکه آن‌ها ارتباطات بهتری دارند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون به علت استفاده یکی از گروه‌های رقیب از بازیکن صغر سنی مدارک لازم را به فدراسیون داده‌ایم اما باید هیئت فوتبال از طریق نماینده کمیته انضباطی خود پیگیر چنین مسائل باشد یا در بسیاری از مسابقات داوری علیه ما جریان داشته است.

محمدی با اشاره به بومی‌سازی تیم‌های پایه تصریح کرد: تیم‌های افشید میانگین سنی بسیار کمی دارد و چنان چه حمایت خوبی از آن‌ها شود سالیان سال در رده‌های مختلف می‌توان بر روی آن‌ها به‌عنوان سرمایه‌های فوتبال قم حساب کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjmyeo.uqex8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما