سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : 84027
منبع : خبرگزاری تسنیم

هشدار آیت‌الله نوری‌همدانی نسبت به ‌فتنه دشمن در محور مقاومت

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مقابله با ملت‌های اسلامی گفت: دشمن امروز در محور مقاومت فتنه به راه انداخته و برنامه‌اش از بین بردن اسلام و دین است.
هشدار آیت‌الله نوری‌همدانی نسبت به ‌فتنه دشمن در محور مقاومت
هشدار آیت‌الله نوری‌همدانی نسبت به ‌فتنه دشمن در محور مقاومت
به گزارش قم نیوز آیت‌الله نوری‌همدانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار جمعی از روحانیون طرح امین استان مرکزی که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: هر کسی دارای همت  واراده بلند باشد به همان اندازه در کارها توفیق خدمتگزاری دارد.

وی با بیان اینکه بیان و قلم محتاج قلم است، تصریح کرد: اگر کسی مسلط بر ادبیات عرب و صرف و نحو نباشد، نمی‌تواند اثرگذار باشد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر رضای الهی بیان کرد: اگر کار برای خدا نباشد برنامه و فعالیت‌های به نتیجه نمی‌رسد، اگر در کاری اخلاص باشد، آن برنامه ارزش پیدا می‌کند، عالمان دینی این‌گونه رفتار می‌کردند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مقابله با ملت‌های اسلامی عنوان کرد: دشمن امروز در محور مقاومت فتنه به راه انداخته و برنامه‌اش از بین بردن اسلام و دین است.

آیت‌الله نوری‌همدانی خاطرنشان کرد: باید نیروهای انقلابی و کادرسازی برای اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر، بیان مسائل ارزشی تربیت پیدا کنند، کسانی که می‌خواهند مسائل دینی و ارزشی را بیان کنند، لازم است در سطح علمی خوبی باشند و از اصولی هم بهره ببرند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca0wna.49nyu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما