سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب : 84030
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

عرضه بلیت نیم‌بهای فیلم‌های سینمایی در جامعه الزهرا

قم نيوز : بلیت فیلم‌های سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» و «بنیامین» به صورت نیم‌بها در اختیار اساتید جامعه الزهرا، طلاب، کارکنان و خانواده آنها قرار می‌گیرد.
عرضه بلیت نیم‌بهای فیلم‌های سینمایی در جامعه الزهرا
عرضه بلیت نیم‌بهای فیلم‌های سینمایی در جامعه الزهرا
به گزارش قم نیوز طی هماهنگی های انجام شده از سوی اداره کل امور طلاب و خانواده با سینما تربیت، بلیت فیلم‌های سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» و «بنیامین» با ۵۰ درصد تخفیف (۶ هزار تومان) در اختیار طلاب، اساتید و کارکنان جامعه الزهرا علیهاالسلام قرار می‌گیرد.

علاقه مندان جهت تهیه بلیت این فیلم‌های سینمایی روزهای ۱۲ تا ۲۰ آذر ساعت ۹ تا ۱۲ به اتاق شماره یک اداره کل امور طلاب و خانواده مراجعه کنند.

زمان اکران فیلم سینمایی «بنیامین» ساعت ۱۷:۳۰ و فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» ساعت ۲۰:۴۵ است.

علاقه‌مندان در تمام روزهای هفته به جز سه شنبه‌ها می‌توانند به همراه خانواده خود برای تماشای فیلم به سینما تربیت مراجعه کنند.

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی «امیر داسارگر» و تهیه‌کنندگی «حامد بامروت‌نژاد» روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

انیمیشن سینمایی «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی و تهیه کنندگی مصطفی حسن آبادی، داستان زندگی پسر بچه‌ای به همین نام در مصر باستان است که داستان از زبان آشِر- دوست بنیامین- روایت می‌شود. در خلاصه داستان «بنیامین» آمده است: «خرابکاری‌ آشر، دوست بامزه اما دست و پاچلفتی بنیامین باعث اسارت مادر بنیامین توسط سربازان پادشاه می‌شود. بنیامین تصمیم می‌گیرد برای نجات مادرش به سفری پرخطر برود و این سرآغازی است برای ماجراهای پرفراز و نشیب بنیامین و آشر...».
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdce778v.jh8exi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما