سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب : 84037
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

واکنش کاربران لبنانی به دخالت پمپئو در امور این کشور

قم نيوز : اظهارات مداخله جویانه پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا درباره اتفاقات منطقه به ویژه لبنان، واکنش کاربران لبنان را در فضای مجازی در پی داشت.
واکنش کاربران لبنانی به دخالت پمپئو در امور این کشور
واکنش کاربران لبنانی به دخالت پمپئو در امور این کشور
به گزارش قم نیوز اظهارات مداخله جویانه پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا درباره اتفاقات منطقه به ویژه لبنان، واکنش کاربران لبنان را در فضای مجازی در پی داشت.

پمپئو در اظهارات سخیف خود مدعی شده بود که تظاهرات کنندگان ایران و عراق و لبنان در واقع با نظام دینی ایران مخالفند و استعفای عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق به این خاطر بود که مردم این کشور خواستار آزادی هستند اما نیروهای امنینی عراق به دستور ایران مردم را می کشند و همین اوضاع در لبنان نیز جریان دارد و مردم لبنان نیز می‌خواهند حزب الله و ایران در کشورشان حضور نداشته باشند.

در واکنش به این اظهارات مداخله جویانه پمپئو شیخ فادی رضا نوشت: از نشانه های بی ارزش بودن دنیا این است که کسی مدعی دموکراسی باشد و بخواهد تو را از کشورت بیرون کند!! پمپئو! آیا نمی دانی که ما پیکرهای خود را نمک سرزمین خود ساخته ایم تا از آن در برابر اشغالگران دفاع کنیم.(وان عدتم عدنا و جعلنا جهنم للکافرین حصیرا).

کاربر دیگر به نام بثینه نیز نوشت: پمپئو می گوید تظاهرات کنندگان لبنان می خواهند ایران و حزب الله را از کشور خود بیرون کنند اما به تو و رئیست می‌گوییم: حزب الله همچون هوا و آسمان و زمین و جان لبنان است و اعضای آن فرزندان و پدران ما و حزب الله تاریخ و آینده ماست. اما تو و کسی که با تو موافق است بدون تردید شکست خورده اید.

کاربر دیگر به نام آیات گفت: از دخالت های شما در کشورمان استقبال نمی کنیم.

مروة حیدر نیز گفت: لبنانی های باشرف، مقاومت را در قلب های خود جای داده اند و لبنانی های شرافتمند همه طرفدار مقاومت هستند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbzgbw.rhbafpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما