سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب : 84038
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

حشدالشعبی در مورد سوء استفاده داعش از اوضاع عراق هشدار داد

قم نيوز : حشدالشعبی عراق امروز دوشنبه هشدار داد که تروریست های داعش در حال تدارک حمله به نقاط مختلف و سوء استفاده از نا امنی و نابسامانی سیاسی در عراق هستند.
حشدالشعبی در مورد سوء استفاده داعش از اوضاع عراق هشدار داد
حشدالشعبی در مورد سوء استفاده داعش از اوضاع عراق هشدار داد
به گزارش قم نیوز حشدالشعبی عراق امروز دوشنبه هشدار داد که تروریست های داعش در حال تدارک حمله به نقاط مختلف و سوء استفاده از نا امنی و نابسامانی سیاسی در عراق هستند.

در بیانیه حشدالشعبی آمده است: تعدادی از مناطق آزاد شده از دست داعش در چند روز پیش شاهد خملات پی در پی تروریست هایی است که تلاش می کنند با سوء استفاده از نا امنی و اوضاع نابسامان کشور جنایت های خود را تکرار کنند و از مهم ترین این مناطق استان دیالی است که دیروز شاهد نبرد سختی میان نیروهیا حشدالشعبی و تروریست هایی بود که تلاش کردند وارد شهر شده و آن را از لحاظ نظامس سرنگون کنند و در نهایت به شهادت 6 رزمنده حشدالشعبی و مجروح شدن 17 نفر دیگر منجر شد.

در این بیانیه آمده است: نبرد مذکور در منطقه امام ویس دیالی واقع شد و تروریست ها در آن از انواع سلاح ها استفاده کردند که با مقاومت سخت حشدالشعبی روبرو شدند و تروریست ها نیز متحمل خسارت های سخت جانی و تجهیراتی شدند و به صورت کامل درهم شکسته شدند و اکنون منطقه در کنترل کامل نیروهای حشدالشعبی قرار دارد.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: ما همچنان یادآور می شویم که حشدالشعبی همچنان در مناطق عملیاتی حضور دارد و منطقه امن است اما اطلاعاتی در دست است که دشمنتحرکاتی در استان های نینوا و صلاح الدین و الانبار و دیالی و کرکوک و اطراف بغداد دارد تا بتواند اوضاع را در برخی روستاهای محل نفوذ خود به دست بگیرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc4xq4.2bq018laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما