چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 84043
منبع : خبرگزاری فارس

بهترین فرصت مهام‌پلیمر برای صدرنشینی

قم نيوز : تیم فوتبال امید مهام‌پلیمر قم در حساس‌ترین بازی‌ هفته سوم از دور برگشت رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با بعثت کرمانشاه دیدار می‌کند.
بهترین فرصت مهام‌پلیمر برای صدرنشینی
بهترین فرصت مهام‌پلیمر برای صدرنشینی
به گزارش قم نیوز هم اکنون در جدول گروه سوم مرحله مقدماتی فصل 99 – 1398 بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور تا پایان هفته دوم دور برگشت،  مهام پلیمر قم، آلومینیوم سازی اراک، اتاک گچساران و بعثت کرمانشاه چهار تیمی هستند که با کمترین فاصله از یکدیگر شانس صعود دارند.

در شرایطی که سه تیم برتر این گروه راهی مرحله دوم مسابقات لیگ دسته اول می‌شوند، امتیاز ویژه مهام‌پلیمر قم این است که شاگردان محمد علیخانی از سه بازی باقی‌مانده تا پایان مرحله مقدماتی، در دو مسابقه خانگی و یک بازی خارج از خانه برابر رقبای خود به میدان می‌روند و برای صعود اختیار عمل دارند.

شاید برگ برنده نماینده فوتبال استان قم برای صعود از این مرحله دو دیدار خانگی آینده این تیم باشد، زیرا مصاف بعدی مهام‌پلیمر قم با نماینده کرمانشاه یعنی تیم بعثت صدرنشین این گروه خواهد بود که اهمیت فوق‌العاده زیادی دارد و البته کوچکترین کوتاهی و لغزش در سه هفته پیش‌رو رویای آنها را به باد خواهد داد.

بازی دو تیم بالانشین جدول گروه سوم لیگ دسته اول فوتبال امیدهای ایران یعنی مهام‌پلیمر قم و بعثت کرمانشاه این هفته در حالی به میزبانی قمی‌ها برگزار می‌شود که تیم بعثت با چهار برد، یک تساوی، یک باخت، هشت گل زده، پنج گل خورده و 13 امتیاز در صدر ایستاده و مهام‌پلیمر قم با سه برد، سه تساوی، یک باخت، هشت گل زده، 6 گل خورده و 12 امتیاز دوم است.

تیم آلومینیوم سازی اراک با سه برد، دو تساوی، دو باخت، 10 گل زده، 6 گل خورده و 11 امتیاز رده سوم را در اختیار دارد و تیم آتاک گچساران با سه برد، یک تساوی، دو باخت، چهار گل زده، سه گل خورده و 10 امتیاز در مکان چهارم ایستاده اما تیم چهار امتیازی خیبر خرم‌آباد به همراه تیم یک امتیازی سپاهان دورود از این گروه شانس صعود ندارند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcipuav.t1a552bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما