پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 84068
منبع : خبرگزاری فارس

آموزش چهره به چهره مدیریت پسماند در ۳ منطقه قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از اجرای آموزش چهره به چهره مدیریت پسماند در 3 منطقه شهر خبر داد و گفت: به مرور آموزش‌ها با تکمیل در این مناطق در مناطق دیگر هم اجرا خواهد شد.
آموزش چهره به چهره مدیریت پسماند در ۳ منطقه قم
آموزش چهره به چهره مدیریت پسماند در ۳ منطقه قم
به گزارش قم نیوز سیدعبدالله میرابراهیمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای آموزش شهروندان در حوزه مدیریت پسماند اظهار کرد: در حوزه آموزش امسال کل شهروندان منطقه ۲ را آموزش دادیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه آموزش به صورت چهره به چهره صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: نیروهای زیر مجموعه شرکت‌های پیمانکار سازمان مدیریت پسماند با حضور در درب منازل آموزش‌های لازم را در خصوص تفکیک پسماند از مبدا انجام می‌دهند.

میرابراهیمی با تاکید بر اینکه آموزش‌های چهره به چهره در منطقه ۳ نیز در حال انجام است، گفت: به زودی آموزش‌های در این منطقه نیز به اتمام می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه ارائه این آموزش‌های در منطقه ۶ هم آغاز شده است، خاطرنشان کرد: به مرور در مناطق دیگر هم آموزش‌های چهره‌ به چهره شهروندی در حوزه مدیریت پسماند انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم اذعان کرد: در سال‌های اخیر با اجرای طرح آموزش چهره به چهره فرهنگ شهروندی در حوزه مدیریت پسماند شاهد افزایش قابل توجهی در تفکیک زباله‌ها از مبدا بوده‌ایم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfcxdc.w6djvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما