کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهر قم در میلاد امام حسن عسکری(ع) غرق در نور و شادی شد

خبرگزاری تسنیم , 14 آذر 1398 ساعت 16:50

شهر مقدس قم همزمان با میلاد امام حسن عسکری(ع) یازدهمین اختر تابناک ولایت رنگ و بویی دیگر به خود گرفته است و مراسم جشن در مسجدها، حسینیه‌ها، تکیه‌ها و بقاع متبرک امامزادگان(ع) قم در حال برگزاری است.


به گزارش قم نیوز هم‌زمان 8 ربیع الثانی سال روز میلاد امام حسن عسکری(ع) شهر مقدس قم نیز هم‌زمان با سایر شهرهای کشور غرق در شادی و سرور است.

زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل‌بیت(س) از جای‌جای ایران اسلامی خود را به بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) رسانده‌اند تا در این جشن و سرور خود را سهیم بدانند.

شهر آذین‌بندی و چراغانی شده و همه جای شهر را ریسه بسته‌اند، شیفتگان خاندان عصمت و طهارت(ع) با پخش گل و شیرینی خود را در این جشن بزرگ سهیم می‌دانند.

حرم مطهر حضرت معصومه(س) نیز به‌طرز باشکوهی آذین‌بندی شده و هزاران تن از عاشقان بانوی آب و آینه خود را به این مکان مقدس رسانده‌اند تا کنار این مضجع و حرم شریف این میلاد خجسته را جشن بگیرند.

در این مراسم عاشقان و شیفتگان مکتب اهل‌بیت(ع) و زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(ع) حضور داشتند،همچنین مراسم جشن نیزبا حضور عاشقان و شیفتگان حضرت ولی عصر(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به همین مناسبت آئین‌های جشن در مسجدها، حسینیه‌ها، تکیه‌ها و بقاع متبرک امامزادگان(ع) در سراسر استان قم برگزار شده است و سخنرانان به بیان ویژگی‌ها و کرامت‌های امام حسن عسکری(ع) پرداختند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 84078

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/84078/شهر-قم-میلاد-امام-حسن-عسکری-ع-غرق-نور-شادی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir