کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تولید مصالح مورد نیاز سازمان توسعه و عمران در مجتمع امیرکبیر

خبرگزاری فارس , 15 آذر 1398 ساعت 16:18

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از تولید بخشی از مصالح مورد نیاز سازمان توسعه و عمران در مجتمع امیرکبیر خبر داد.


به گزارش قم نیوز عباس حلوائی‌زاده با بیان اینکه سازمان توسعه و عمران متشکل از مجتمع‌های متعددی است، اظهار کرد: یکی از مجتمع‌های زیرمجموعه سازمان، مجتمع تولید آسفالت امیرکبیر است؛ این مجتمع دستگاه تمام اتوماتیک ۲۴۰ تنی دارد که تمام فناوری‌های روز دنیا را دارد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با تاکید بر اینکه یک دستگاه ۱۶۰ تنی نیز در مجموعه مجتمع تولید آسفالت امیرکبیر فعال است، گفت: همچنین در این مجتمع ست سنگ‌شکن فعال است؛ مصالح خام در این بخش فرآوری شده و تبدیل به شن و ماسه شده و برای تولید آسفالت استفاده می‌شود.

حلوائی زاده دیگر امکانات این مجتمع را استخرهای ذخیره قیر عنوان کرد و افزود: یکی از دستگاه‌های این مجتمع با توجه به فرسوده شدن اورهال شد و بک‌فیلتر خریداری و نصب شد تا مجتمع به طور کامل مورد تایید محیط زیست باشد.

وی بیان کرد: همچنین یک خط تولید جدول‌های بتنی برای معابر شهر در این مجتمع وجود دارد؛ امسال تنوع محصولات افزایش داده شد تا بتوانیم متقاضی بیشتری داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اظهار کرد: یک بچینگ‌ تولید بتن هم در این مجتمع راه‌اندازی شده تا بتوانیم بتن مورد نیاز خود را از این محل به دست آوریم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 84101

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/84101/تولید-مصالح-مورد-نیاز-سازمان-توسعه-عمران-مجتمع-امیرکبیر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir