شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 84110
منبع : خبرگزاری مهر
مربی تیم راگبی قم خبر داد؛

آغاز اولین دوره لیگ رشته راگبی در قم

قم نيوز : مربی تیم راگبی استان قم از برگزاری اولین دوره لیگ راگبی استان قم به منظور توسعه این رشته ورزشی و شناسایی استعدادها خبر داد.
آغاز اولین دوره لیگ رشته راگبی در قم
آغاز اولین دوره لیگ رشته راگبی در قم
به گزارش قم نیوز حسن حیدرزاده اظهار داشت: به منظور توسعه رشته راگبی در قم و شناسایی استعدادهای این رشته مدال آور و موفق و رو به رشد در ورزش ایران، اولین دوره لیگ راگبی استان قم تشکیل و فعال شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها ۶ تیم حضور دارند و برگزاری این رقابت‌ها، انگیزه زیادی برای ورزشکاران جوان تازه وارد به این رشته خواهد بود و از سوی دیگر دست ما را برای انتخاب برترین‌ها برای تیم راگبی استان قم در سطوح کشوری بازتر می‌کند.

مربی تیم راگبی استان قم گفت: در بازی‌های مقدماتی که دوره‌ای برگزار شد  تیم مجتمع ورزشی ثامن با نتیجه ۱۹ بر ۱۷ مقابل لوازم خانگی موسوی برنده شد و در بازی دوم تیم مارال ستاره موفق شد با نتیجه ۲۱ بر ۷ از سد هیئت انجمن‌های ورزشی عبور کند.

حیدرزاده بیان داشت: در آخرین بازی روز جمعه نیز تیم ریبانداسپورت با نتیجه ۱۲ بر ۷  تیم استخر نور را شکست داد و این مسابقات همچنان تا تعیین تیم‌های برتر ادامه خواهد داشت ضمن این که داشته‌های انسانی تیم‌ها را با دقت زیر نظر داریم.

وی عنوان کرد: تیم راگبی استان قم در رده‌های سنی پایه یکی از تیم‌های برتر و قدرتمند کشور است و استان قم در زمینه پرورش بازیکنان مؤثر و کارآزموده یکی از استان‌های پیشرو به شمار می‌رود و چنین موفقیتی از دل کار سخت در میان کمبود امکانات به دست آمده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdzf0j.yt0of6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما