کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربی تیم والیبال افق قم:

عملکرد دختران والیبالیست قم برابر تیم ذوب آهن قابل قبول بود

خبرگزاری مهر , 16 آذر 1398 ساعت 22:26

سرمربی تیم والیبال افق قم تاکید کرد عملکرد دختران والیبالیست قم برابر مدافع عنوان قهرمانی در هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان کشور قابل قبول بود.


به گزارش قم نیوز سعیده خلیلی اظهار داشت: تیم والیبال بانوان افق قم در اولین دیدار خود در لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور در قم میزبان تیم ذوب آهن، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بود که در نهایت برابر این تیم اصفهانی ۳ بر صفر مغلوب شد.

وی افزود: با وجود شکست، عملکرد دختران والیبالیست قم برابر مدافع عنوان قهرمانی قابل قبول بود و فکر آن را نمی‌کردم که تا این حد بتوانیم در برابر تیمی که انبوهی از بازیکن باتجربه و ملی پوش دارد ایستادگی کنیم و همین عملکرد را قابل قبول می دانم.

سرمربی تیم والیبال بانوان افق قم گفت: شاید اگر بازی ما و ذوب آهن ۲ ست دیگر به طول می‌انجامید تیم ما حتی می‌توانست خود را به ذوب آهن نزدیک کند و جاه طلب تر باشد اما باید بپذیریم که تفاوت ما و ذوب آهن از نظر داشته‌ها و نیروی انسانی بسیار زیاد است و نمی‌توان انتظار داشت که افق بتواند در برابر ذوب آهن به گرفتن حتی یک ست فکر کند.

خلیلی بیان داشت: آن چه از بازیکنان خود در لیگ برتر خواسته‌ایم خودباوری است و از سوی دیگر هدف ما از حضور در لیگ برتر این بوده که پای والیبال قم به این سطح باز شود و اگر حضور ما در لیگ برتر تداوم داشته باشد فصل آینده می‌توانیم تیمی باتجربه‌تر و قوی‌تر در لیگ داشته باشیم.

وی عنوان کرد: امسال از افق انتظاری نداشته باشید زیرا ما در حال یادگیری و تجربه فضای بالاترین سطح والیبال زنان ایران هستیم. واضح است که تیم‌های پرهزینه و باتجربه لیگ مثل ذوب آهن، سایپا، باریج اسانس و حتی اکسون و قزوین وضعیت متفاوتی نسبت به ما دارند و در این فصل باید صبور باشیم.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 84130

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/84130/عملکرد-دختران-والیبالیست-قم-برابر-تیم-ذوب-آهن-قابل-قبول

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir