يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : 84150
منبع : خبرگزاری فارس

نخستین پیروزی افق قم در والیبال ایران

قم نيوز : تیم والیبال افق قم نخستین پیروزی خود در فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور را برابر نماینده شهر نکاء به دست آورد.
نخستین پیروزی افق قم در والیبال ایران
نخستین پیروزی افق قم در والیبال ایران
به گزارش قم نیوز تیم والیبال افق قم که هفته‌های زیادی برای حضور موفق در دوره جدید پیکارهای لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور تمرین کرده است، سرانجام در هفته دوم این رقابت‌ها به نخستین پیروزی خود دست یافت تا این هفته با روحیه‌ای مضاعف در قم به میدان برود.

نماینده والیبال قم در هفته نخست بازی‌ها به میهمانی تیم پاس گرگان رفت و گام نخست را لرزان برداشت، تیمی که در مصاف خارج از خانه برابر رقیب گرگانی خود در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 19 و 25 بر 19 به تیم پاس باخت و شروع بدی در لیگ جدید والیبال کشور داشت.

بدین‌ترتیب در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی فصل 1398 لیگ دسته اول والیبال مردان ایران و در شرایطی که در گروه افق قم، تیم عقاب تهران این هفته استراحت داشت، مردان والیبالیست افق در رده آخر جدول قرار گرفتند تا در مصاف بعدی با همسایه جدول یعنی تیم شهروند نکاء جبران مافات کنند.

در جدال پرحاشیه افق قم با شهروند نکاء که جنجال‌های زیادی در کنار زمین داشت، نماینده قم در مسابقه‌ای که چهار ست به طول انجامید با نتیجه سه بر یک به برتری رسید، سه امتیازی که با برتری افق در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 22 و 30 بر 28 به دست آمد.

بازی افق قم با شهروند نکاء یک مسابقه سراسر نزدیک و نفس‌گیر بود و اتفاق عجیب و غریب حاشیه مسابقه این بود که علاوه بر سرقت وسایل بازیکنان افق، درگیری‌های شدیدی نیز اتفاق افتاده و والیبالیست‌های قمی ظاهرا مورد حمله نیز قرار گرفته‌اند اما با این اوصاف تیم افق قم باید خیلی سریع در مصاف بعدی روز هجدهم آذر برابر سفیر رامسر در قم به میدان برود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchvzn6.23nkmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما