يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : 84152
منبع : خبرگزاری تسنیم

خط ویژه اتوبوسرانی در شهرک پردیسان قم راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از راه‌اندازی شبکه داخلی اتوبوسرانی در منطقه پردیسان خبر داد.
خط ویژه اتوبوسرانی در شهرک پردیسان قم راه‌اندازی می‌شود
خط ویژه اتوبوسرانی در شهرک پردیسان قم راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز امیر یزدی با بیان اهمیت حمل‌ونقل عمومی در سفرهای درون‌شهری اظهار داشت: باید بپذیریم حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه اتوبوسرانی در شهر قم هنوز به جایگاه خود دست پیدا نکرده و آسیب‌شناسی این موضوع یکی از دغدغه‌های سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم است.

وی با تشریح تغییرات انجام‌شده در خطوط اتوبوسرانی برای خدمات‌رسانی بهتر در شهر افزود: تغییر خطوط اتوبوسرانی از قطری به شعاعی و تغییر مبانی حرکت اتوبوس‌ها از مسافر مبنا به پیمایش مبنا برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم و افزایش رضایتمندی شهروندان انجام‌ شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ادامه داد: یکی از مناطقی که نیازمند ارائه خدمات و ساماندهی خطوط اتوبوسرانی است منطقه پردیسان بوده که در دستور کار سازمان قرارگرفته و به‌زودی ساماندهی می‌شود.

وی از راه‌اندازی خطوط داخلی پردیسان خبر داد و خاطرنشان کرد: به‌زودی خطوط اتوبوسرانی در داخل پردیسان طراحی‌شده و شبکه اتوبوسرانی آن راه‌اندازی می‌شود.

یزدی ارتباط بین محله‌ها، شهرک پردیسان و شهر پردیسان را در شبکه اتوبوسرانی موردتوجه قرارداد و بیان کرد: منطقه پردیسان با بیش از 200 هزار نفر جمعیت و وسعتی برابر 1900 هکتار نیازمند شبکه اتوبوسرانی مجزا و کامل است.

وی با تأکید دوباره بر راه‌اندازی شبکه اتوبوسرانی در منطقه پردیسان گفت: شبکه اتوبوسرانی منطقه پردیسان به‌زودی راه‌اندازی شده و شهروندان این منطقه می‌توانند از خدمات سازمان اتوبوسرانی شهردار قم در این منطقه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcj8veo.uqexizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما