کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضرت معصومه(س) الگوی زنان جامعه اسلامی هستند

خبرگزاری تسنیم , 17 آذر 1398 ساعت 23:26

استاد حوزه علمیه با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی کریمه اهل‌بیت(ع) گفت:حضرت معصومه(س) در پاکی و پاک‌دامنی الگوی زنان و دختران جامعه اسلامی هستند.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ سید حسین حسینی قمی در مراسم شام غریبان رحلت حضرت معصومه(س) که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س)برگزار شد،اظهار داشت:حضرت معصومه(س)به همراه امام رضا(ع) به ایران هجرت و شهر مقدس قم آمد و براثر بیماری از دنیا رفت.

وی با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی کریمه اهل‌بیت(ع) افزود:حضرت معصومه(س) در پاکی و پاک‌دامنی الگوی زنان و دختران جامعه اسلامی هستند.

استاد حوزه علمیه ضمن اشاره به ویژگی‌های علمی کریمه اهل‌بیت(ع) تصریح کرد: حضرت فاطمه معصومه(س)ازنظر علمی دارای جایگاه بسیار بالایی بودند و محدثه هستند.

حسینی ادامه داد: باید قدر و غنیمت بدانیم که در شهر مقدس قم زندگی می‌کنیم و این موضوع افتخار و فرصت بی‌نظیری است، کریمه اهل‌بیت(ع)امام‌زاده‌ای است که سه نفر از معصومین بر زیارت آن و پاداش بهشت تأکید کردند.

وی گفت: حضرت معصومه(س)امام‌زاده‌ای هستند که حجت خدا و ولی خدا بر زیارت آن تأکید کردند و امام رضا(ع) برای این بانوی کرامت زیارت‌نامه خاص دادند.

استاد حوزه علمیه گفت:مردم شهر قم و شهرهای نزدیک باید از زیارت بانوی کرامت حداکثر استفاده را ببرند و اگر از این فرصت استفاده نکنیم غنیمت بزرگی را از دست دادیم.

حسینی قمی با اشاره به جایگاه بی‌نظیر کریمه اهل‌بیت(ع) خاطرنشان کرد:همه مردم قم وایران افتخار می‌کنند خادم حضرت معصومه(س) باشند، آیت‌الله بروجردی وصیت کرد زیر پای خاک زائران حضرت معصومه مدفون شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 84156

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/84156/حضرت-معصومه-س-الگوی-زنان-جامعه-اسلامی-هستند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir