يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب : 84156
منبع : خبرگزاری تسنیم

حضرت معصومه(س) الگوی زنان جامعه اسلامی هستند

قم نيوز : استاد حوزه علمیه با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی کریمه اهل‌بیت(ع) گفت:حضرت معصومه(س) در پاکی و پاک‌دامنی الگوی زنان و دختران جامعه اسلامی هستند.
حضرت معصومه(س) الگوی زنان جامعه اسلامی هستند
حضرت معصومه(س) الگوی زنان جامعه اسلامی هستند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ سید حسین حسینی قمی در مراسم شام غریبان رحلت حضرت معصومه(س) که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س)برگزار شد،اظهار داشت:حضرت معصومه(س)به همراه امام رضا(ع) به ایران هجرت و شهر مقدس قم آمد و براثر بیماری از دنیا رفت.

وی با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی کریمه اهل‌بیت(ع) افزود:حضرت معصومه(س) در پاکی و پاک‌دامنی الگوی زنان و دختران جامعه اسلامی هستند.

استاد حوزه علمیه ضمن اشاره به ویژگی‌های علمی کریمه اهل‌بیت(ع) تصریح کرد: حضرت فاطمه معصومه(س)ازنظر علمی دارای جایگاه بسیار بالایی بودند و محدثه هستند.

حسینی ادامه داد: باید قدر و غنیمت بدانیم که در شهر مقدس قم زندگی می‌کنیم و این موضوع افتخار و فرصت بی‌نظیری است، کریمه اهل‌بیت(ع)امام‌زاده‌ای است که سه نفر از معصومین بر زیارت آن و پاداش بهشت تأکید کردند.

وی گفت: حضرت معصومه(س)امام‌زاده‌ای هستند که حجت خدا و ولی خدا بر زیارت آن تأکید کردند و امام رضا(ع) برای این بانوی کرامت زیارت‌نامه خاص دادند.

استاد حوزه علمیه گفت:مردم شهر قم و شهرهای نزدیک باید از زیارت بانوی کرامت حداکثر استفاده را ببرند و اگر از این فرصت استفاده نکنیم غنیمت بزرگی را از دست دادیم.

حسینی قمی با اشاره به جایگاه بی‌نظیر کریمه اهل‌بیت(ع) خاطرنشان کرد:همه مردم قم وایران افتخار می‌کنند خادم حضرت معصومه(س) باشند، آیت‌الله بروجردی وصیت کرد زیر پای خاک زائران حضرت معصومه مدفون شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd9f0j.yt0ok6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما