دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 84159
منبع : خبرگزاری فارس

کناره‌گیری نجفی قدسی از مدیریت دارالقرآن علامه طباطبایی

قم نيوز : مرتضی نجفی قدسی که مدت ۹ سال مدیریت دارالقرآن علامه طباطبایی را برعهده داشت از این مسئولیت کناره‌گیری کرد.
کناره‌گیری نجفی قدسی از مدیریت دارالقرآن علامه طباطبایی
کناره‌گیری نجفی قدسی از مدیریت دارالقرآن علامه طباطبایی
به گزارش قم نیوز مرتضی نجفی قدسی که ۹ سال مدیریت دارالقرآن علامه طباطبایی را برعهده داشت، طی نامه‌ای از این جایگاه کناره‌گیری کرد.

در این نامه آمده است: دارالقرآن علامه طباطبایی از سال ۱۳۹۰ به پیشنهاد حضرت آیت الله سبحانی و با حمایت و پشتیبانی مراجع عظام تقلید در بیت شریف این عالم ربانی تاسیس گردید. در این مدت فعالیت‌های چشمگیری در عرصه تفسیر قرآن کریم چه در بعد آموزشی و چه در بعد ترویجی صورت گرفته است و عموم حوزویان در جریان برنامه‌های این دارالقرآن بوده و هستند و نیاز به بازگویی آنها نیست.

در این نامه اضافه شده است: یکی از شخصیت های علمی حوزه که سالیان متمادی در آثار مرحوم علامه طباطبایی غور و تحقیق کرده‌اند و حتی پژوهشکده‌ای به نام علامه طباطبایی داشتند جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد عابدی از اساتید بنام حوزه هستند که خوشبختانه تقبل کرده‌اند تا کلاسها و درس‌ها و بحث‌ها و مرکز تخصصی خود را در این دارالقرآن مستقر کنند، لذا این حقیر شرط ادب می‌دانم تا به پاس تشریف فرمایی ایشان مسؤولیت دارالقرآن علامه طباطبایی را به حضرت ایشان تفویض نمایم تا ان شاء الله با همت و پشتکار عالی که در ایشان وجود دارد بتوانند دارالقرآن علامه طباطبایی را در آن ساحتی که ایشان شایسته آن هست قرار دهند.

در پایان این نامه اضافه شده است: از تمامی بزرگان حوزه، مدرسین عالی‌مقام و مراجع عظام تقلید که در این سالها مکررا در بیت شریف علامه طباطبایی شرف حضور پیدا کردند صمیمانه تشکر می‌کنم و ان شاء الله عندالله مأجور هستند و سلامتی و دوام توفیقات همگان را از درگاه الهی مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgyq97.ak9tn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما