دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 84160
منبع : خبرگزاری فارس

سقوط جدید در انتظار فوتبال قم / افشید در کما

قم نيوز : فوتبال استان قم با تداوم نتایج ضعیف و دور از انتظار تیم جوانان افشید در آستانه لیگ سقوط دیگر در سطح اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفت.
سقوط جدید در انتظار فوتبال قم / افشید در کما
سقوط جدید در انتظار فوتبال قم / افشید در کما
به گزارش قم نیوز در حالی که روند نزولی و افت شدید فوتبال قم از اردیبهشت ماه سال 1396 و به دنبال سقوط تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم از لیگ برتر به دسته اول باشگاه‌های کشور آغاز شد، سقوط همین تیم از لیگ دسته اول به دسته دوم در زمستان سال 96 اتفاق تلخ دیگری در فوتبال قم بود.

در همان سال تیم لیگ برتری فوتسال قم که به نام هیات فوتبال در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور داشت به دسته اول سقوط کرد و یک سال بعد از لیگ دسته اول به دسته دوم رفت، تیم امید صبا از لیگ برتر به دسته اول سقوط کرد و فروش امتیاز نماینده‌های فوتبال و فوتسال قم به دیگر شهرها نیز مدل دیگری از سقوط است که همچنان ادامه دارد.

این روزها یک سقوط جدید در انتظار فوتبال قم است، سقوطی که با توجه به اوضاع نابسامان تیم جوانان افشید قم در لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در حال رخ دادن است و باید یک ناکامی دیگر به پرونده خط خطی فوتبال به عنوان متولی یکی از رشته‌های پرمخاطب ورزشی در قم اضافه کرد.

این سقوط‌ها بیش از پیش وضعیت هیات فوتبال قم را در فاصله یک سال تا پایان دوره چهار ساله آن زیر سئوال می‌برد، زیرا سقوط‌های متوالی موجب خدشه‌دار شده اعتبار فوتبال قم در سطح ایران می‌شود و چنانچه تیم افشید قم از لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران سقوط کند، باید فکری به اوضاع و احوال فوتبال قم کرد.

فوتبالیست های جوان افشید قم با شکست برابر استقلال کاشان یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر شدند تیمی که همچنان با پنج امتیاز در انتهای جدول مرحله مقدماتی فصل 99 – 1398 لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران قرار دارد و با استمرار نتایج ضعیف هفته‌های اخیر خود به نوعی در کما به سر می‌برد.

جمعه این هفته و مصاف با تیم فوتبال گهر درود آخر شانس تیم جوانان افشید قم برای ماندن در لیگ خواهد بود، مسابقه‌ای که تنها پیروزی در آن می تواند ضامن بقای افشید باشد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciuzav.t1a5q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما