دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 84162
منبع : خبرگزاری فارس

طرح جامع مدیریت پسماند شهر قم تدوین شد

قم نيوز : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از تدوین طرح جامع مدیریت پسماند شهر خبر داد.
طرح جامع مدیریت پسماند شهر قم تدوین شد
طرح جامع مدیریت پسماند شهر قم تدوین شد
به گزارش قم نیوز سیدعبدالله میرابراهیمی با اشاره به پیگیری سازمان مدیریت پسماند برای تدوین طرح جامع مدیریت پسماند، اظهار کرد: مرحله آنالیز تدوین این طرح آغاز شده و در برخی منازل برچسب‌هایی برای جمع‌آوری جداگانه پسماند از درب منزل نصب شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با تاکید بر اینکه در این مرحله با جمع‌آوری پسماند از درب منازلی که به صورت اتفاقی انتخاب شده آنالیز فیزیکی زباله‌ها صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در این مرحله تعیین درصد کامل عناصر موثر و جزئیات پسماند صورت می‌گیرد.

میرابراهیمی با تاکید بر اینکه این مرحله دو ماه زمان‌بندی دارد که آغاز شده است، افزود: مرحله آنالیز واحدهای مسکونی تمام شده و آنالیز اصناف و ادارات و مراکز مذهبی و آموزشی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: این طرح اطلاعاتی به ما می‌دهد که برنامه‌ریزی کنیم کیفیت و کمیت پسماند به تفکیک واحدها و مراکز تولیدکننده چه میزان است و بتوانیم به نحو احسن در زمینه نحوه ذخیره سازی و تحویل و جمع آوری برنامه‌ریزی دقیق تری داشته باشیم حتی نسبت به نوع و میزان بتوانیم از باب پردازش و دفع و تبدیل به مواد و انرژی برنامه ریزی دقیق تری انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم اذعان کرد: نتایج طرح جامع مدیریت پسماند به عنوان اطلاعات پایه باقی پروژه‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcau6na.49nyi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما