دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 84165
منبع : خبرگزاری فارس

مرد المپیکی قم در جام باشگاه‌های جهان

قم نيوز : مرد المپیکی کشتی فرنگی استان قم برای حضور در دوره جدید پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جام باشگاه‌های جهان به تیم بازار بزرگ ایران ملحق شد.
مرد المپیکی قم در جام باشگاه‌های جهان
مرد المپیکی قم در جام باشگاه‌های جهان
به گزارش قم نیوز کشتی‌گیری که بعد از سه دهه برای ورزش قم و جامعه بزرگ این رشته ورزشی موفق به کسب سهمیه حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهانی یعنی بازی‌های المپیک 2020 توکیو شد، این روزها آماده حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان می‌شود.

این کشتی‌گیر جوان و آینده‌دار علیرضا نجاتی است که در اوج جوانی از تجربه بالایی به سبب حضور در مسابقات مختلف کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی برخوردار است، کشتی‌گیری که امسال توانست با حضور درخشان در پیکارهای 2019 کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان برای ورزش قم و ایران سهمیه المپیک بگیرد.

این کشتی‌گیر در جمع شاگردان محمد بنا در کشور قزاقستان به مصاف حریفان حاضر در رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی رفت و با ایستادن در جایگاه سوم وزن 60 کیلوگرم، سهمیه المپیک 2020 توکیو را نصیب ورزش قم کرد، کشتی‌گیری که قرار بود همین ماه در جام جهانی کشتی فرنگی نیز به میدان برود اما این دوره از رقابت‌ها توسط فدراسیون جهانی کشتی لغو و حتی از تقویم سال جاری فیلا حذف شد.

علیرضا نجاتی ملی‌پوش کشتی فرنگی قم در برنامه جدید خود آماده حضور در رقابت‌های 2019 کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان می‌شود، مسابقاتی که تیم قهرمان فصل 1398 لیگ برتر یعنی تیم بازار بزرگ ایران به آن اعزام می‌شود و نجاتی برای همراهی این تیم با مسوولان بازار به توافق رسید.

در واقع بعد از منتفی شدن برگزاری رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی، سرمربی تیم ملی اردوی ملی‌پوشان را تعطیل کرد و علیرضا نجاتی نیز با عقد قراردادی به تیم بازار بزرگ ایران پیوست تا در مسابقات جام باشگاه‌های جهان حضور یابد، پیکارهایی که روزهای 26 تا ۲۹ آذر در ایران و به میزبانی شهر بروجرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdkf0j.yt0o96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما