دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 84170
منبع : خبرگزاری فارس

کشف بیش از 2 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در قم

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال در قم خبر داد.
کشف بیش از 2 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در قم
کشف بیش از 2 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در قم
به گزارش قم نیوز عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان قم یک دستگاه کشنده تانکردار حامل بار قاچاق که از یک استان جنوبی به مقصد تهران بارگیری شده بود، در جاده «قم-گرمسار» شناسایی و متوقف شد.

وی ادامه داد: خودرو برای بررسی دقیق تر به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منتقل و در بازرسی بعمل آمده مشخص شد کشنده تانکردار حامل «روغن سوخته» بوده است اما پس از شمارش کالا و مطابقت با اسناد ارائه شده، 46 گونی حاوی 2 هزار و 825 ثوب کابشن، 3 هزار و 168 قوطی انواع نوشیدنی و 2 هزار و 310 لیوان بلوری قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: در ادامه نمونه کالا به اداره استاندارد ارسال و کارشناسان ارزش محموله را 2 میلیارد و 750 میلیون ریال اعلام کردند.

وی گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

آقاخانی با اشاره به اینکه قاچاق کالا اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی جامعه را هدف قرار می‌دهد، ضمن تاکید بر عزم پلیس در مبارزه با این پدیده ناهنجار و مخرب، از شهروندان نیز خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز افراد فرصت طلب و سودجو، در اسرع وقت از طریق تماس با 110 به پلیس اطلاع تا از بدون فوت وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjyveo.uqexazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما