دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : 84172
منبع : خبرگزاری فارس

بسکتبالیست آلمانی به شیمیدُر قم پیوست

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدُر قم برای حضور پرقدرت در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور یک بازیکن جدید خارجی جذب کرد.
بسکتبالیست آلمانی به شیمیدُر قم پیوست
بسکتبالیست آلمانی به شیمیدُر قم پیوست
به گزارش قم نیوز در شرایطی که 10 هفته از نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور سپری شده و تیم شیمیدُر قم بین 14 تیم حاضر در بازی‌های این فصل هم اکنون رتبه چهارم جدول را در اختیار دارد، نماینده قم برای تقویت خود یک بازیکن خارجی به خدمت گرفت.

در واقع شیمیدُر به دلیل از دست دادن چند مهره کلیدی و ملی‌پوش خود در هفته‌های اخیر با کمبود بازیکن مواجه بود و برای پرکردن جای خالی نفرات غایب ناگزیر به جذب بازیکن جدید بود زیرا نفرات مطرحی همچون مایک رستم‌پور به دلیل محرومیت و وحید دلیرزهان به سبب مصدومیت امکان همراهی این تیم را ندارند.

به همین دلیل با موافقت مدیریت مجموعه شیمیدُر قم و با توجه به نیاز محمدرضا اسلامی به تقویت تیمش، یک بازیکن جدید خارجی به نام واورلی آستین به تیم بسکتبال شیمیدُر قم پیوست، بازیکنی که در پست سنتر فعالیت می‌کند و اصالتا آمریکایی، آلمانی است و از هفته یازدهم تیم بسکتبال شیمیدُر را همراهی می‌کند.

این در شرایطی است که تیم بسکتبال شیمیدُر قم هم اکنون با هفت پیروزی مقابل تیم‌های شورا و شهرداری قزوین، مس کرمان، توفارقان آذرشهر، نیروی زمینی تهران، شهرداری بندرعباس، آویژه صنعت پارسا مشهد و رعد پدافند هوایی شهرکرد و سه باخت مقابل تیم‌های مهرام تهران، پتروشیمی بندر امام و شهرداری گرگان و کسب 17 امتیاز تیم رده چهارم جدول رده‌بندی محسوب می‌شود.

فاصله تیم رده چهارمی شیمیدُر قم با تیم صدرنشین پتروشیمی بندر امام تنها دو امتیاز است و با توجه به اینکه تیم‌های پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان امروز یک جدال حساس را در بندر ماهشهر برگزار می‌کنند، شیمیدُر قم فرصت بسیار خوبی دارد تا با عبور از سد ذوب‌آهن اصفهان فاصله خود را با بالای جدول کاهش دهد.

نکته جالب راجع به واورلی آستین خرید جدید تیم بسکتبال شیمیدُر قم این است که این بازیکن پیش از این نیز سابقه پوشیدن پیراهن نماینده قم را دارد و سال گذشته در رقابت‌های لیگ برتر عضو شیمیدُر بود، بازیکن ۲۷ ساله‌ و ۲۱۱ متری که در پست پنج بازی می‌کند و سابقه بازی در تیم‌های باشگاهی کشورهای آلمان، چین، جمهوری چک و فرانسه را در کارنامه دارد و در تیم ژکیجای لیتوانی نیز بازی کرده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb58bw.rhbazpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما