دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 84173
منبع : خبرگزاری فارس

بهره مندی از ظرفیت گنجینه عظیم نیروهای انقلابی در قم

قم نيوز : رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم با بیان اینکه در قم گنجینه عظیمی از نیروهای انقلابی نظیر حوزه های علمیه خواهران و برادران وجود دارد عنوان کرد: این گنجینه ها دغدغه مسائل ارزشی را دارند و باید مدیریت شوند.
بهره مندی از ظرفیت گنجینه عظیم نیروهای انقلابی در قم
بهره مندی از ظرفیت گنجینه عظیم نیروهای انقلابی در قم
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محمود محمدی عراقی در حاشیه نشست قرارگاه فرهنگی شهر مقدس قم با اشاره به اینکه همه دستگاه های فرهنگی و اجرایی قم قرارگاه ۱۹ دی را تاسیس کردند گفت: در آستانه سالگرد ۱۹ دی و بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت شهر قم و نقشی که این شهر باید در انقلاب داشته باشد و با توجه به خطراتی که مردم قم به ویژه جوانان را تهدید می کند گزارش واقع بینانه ای از آنچه در صحنه وجود دارد به رهبر معظم انقلاب داده خواهد شد تا نگرانی ایشان کاهش پیدا کند.
 رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم  افزود: دستگاه های فرهنگی و غیر فرهنگی گزارش های خوبی ارائه داده بودند و برای حدود ۲۶ دستگاه وظایفی تعیین شد و برای اینکه این وظایف به درستی انجام شود استاندار موظف است نظارت لازم را داشته باشد.
وی با بیان اینکه در قم گنجینه عظیمی از نیروهای انقلابی نظیر حوزه های علمیه خواهران و برادران وجود دارد عنوان کرد:  این گنجینه ها دغدغه مسائل ارزشی را دارند و باید مدیریت شوند و در این جلسه بر نقش مردم و ظرفیت های مردمی تاکید شد که در قم بسیار است.  
حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی خواستار استفاده درست از ظرفیت ها شد و اظهار کرد: با محوریت قرارگاه ۱۹ دی و با هدایت نماینده مقام معظم رهبری همه باید دست به دست هم دهند از این ظرفیت عظیم استفاده کنند و در کوتاه مدت می توان چهره انقلابی، دینی و معنوی قم را متناسب با جایگاه آن که حرم اهل بیت(ع) است، نشان داد.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc1sq4.2bq0m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما