دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : 84178
منبع : خبرگزاری مهر
در هفته سوم لیگ برتر والیبال بانوان؛

تیم والیبال افق قم حریف پیکان تهران شد

قم نيوز : در هفته سوم لیگ برتر والیبال بانوان تیم والیبال افق قم در دومین دیدار این فصل خود حریف پیکان تهران شد.
تیم والیبال افق قم حریف پیکان تهران شد
تیم والیبال افق قم حریف پیکان تهران شد
به گزارش قم نیوز هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری ۳ بازی به انجام می‌رسد و نماینده والیبال قم دومین دیدار خود در این فصل و نخستین دیدار خارج از خانه خود را برگزار می‌کند.

تیم والیبال افق قم که اولین سال حضور در لیگ برتر والیبال بانوان را تجربه می‌کند امروز در خانه والیبال تهران میهمان تیم پیکان تهران، نایب قهرمان فصل گذشته است و این بازی برای شاگردان سعیده خلیلی حکم تجربیات تازه را دارد.

افق در اولین دیدار خود در این فصل در قم میزبان تیم ذوب آهن اصفهان، قهرمان فصل گذشته رفت و ۳ بر صفر بازنده شد و اکنون در فاصله ۴ روز پس از بازی با ذوب آهن، باید برابر نایب قهرمان فصل گذشته مسابقه دهد تا ۴ روز سنگین و پرفشار را تجربه کند.

افق در این دیدار بختی برای پیروزی ندارد و تلاش افق در این مسابقه، کاهش اختلاف امتیاز در ۳ ست مسابقه خواهد بود به طوری که در بازی با ذوب آهن، افق در ۲ ست ۱۱ امتیاز و در یک ست ۱۰ امتیاز از حریف گرفت و تلاش می‌کند برابر پیکان آمار بهتری بر جای بگذارد.

سعیده سادات خلیلی سرمربی تیم افق قم تاکید کرده است حضور افق قم در فصل جاری لیگ برتر والیبال به منظور یادگیری و تجربه اندوزی اتفاق افتاده و کسی نباید از افق انتظار نتیجه گیری داشته باشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch6zn6.23nkqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما