دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : 84179
منبع : خبرگزاری مهر
برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸؛

زمان ثبت نام در آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س) اعلام شد

قم نيوز : رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) زمان ثبت نام در آزمون ورودی این مرکز در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را از ۲۳ آذرماه اعلام کرد.
زمان ثبت نام در آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س) اعلام شد
زمان ثبت نام در آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س) اعلام شد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام اباذر عمرانی‌فر اظهار داشت: سامانه خرید کارت و ثبت نام آزمون ورودی سال تحصیلی آینده روز شنبه ۲۳ آذر ساعت ۱۲ فعال می‌شود.

وی افزود: امکان ثبت نام دارندگان مدرک کارشناسی در رشته‎های همسو برای مقطع سطح  ۳ وجود دارد که فارغ التحصیلان ۷۱ رشته تحصیلی دانشگاه‌ها مجاز به ثبت نام در آزمون ورودی سطح سه جامعه الزهرا علیهاالسلام هستند.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: مقطع تحصیلی سطح ۲ ویژه داوطلبان جدید الورود است که دارا بودن مدرک دیپلم یا بالاتر برای پذیرش در این آزمون الزامی است و تمام افرادی که دارای مدرک دیپلم یا بالاتر در یکی از  رشته‌های دایر در آموزش و پروش یا مراکز آموزش عالی باشند، امکان شرکت در این آزمون را خواهند داشت.

وی تصریح کرد: برنامه بازپذیری سطح ۲ (کارشناسی ناپیوسته) ویژه طلابی است که دارای مدرک سطح یک حوزه بوده یا ۷۵ واحد درسی را در جامعه الزهرا علیهاالسلام یا حوزه های علمیه گذرانده باشند.

حجت‌الاسلام‌ عمرانی‌فر یادآور شد: طلابی که دارای سابقه حوزوی هستند، ولی تعداد واحد های گذرانده آنها کمتر از ۷۵ واحد می‎باشد باید درآزمون ورودی سطح ۲ ثبت نام نمایند. واحدهای گذرانده شده این افراد، بعد از پذیرش نهایی معادل سازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه داوطلبانی که فاقد مدرک دیپلم باشند نمی‎توانند در آزمون این مرکز ثبت نام کنند، گفت: طلابی که به دلایل مختلف منع تحصیل شده‌اند، تنها در صورتی می‌توانند در آزمون این دوره شرکت کنند که بیش از یک سال از زمان منع تحصیل آنها گذشته باشد. بنایراین داوطلبانی که تاریخ منع تحصیل آنان اول آذر ۱۳۹۷ به بعد باشد، نمی‌توانند در آزمون این دوره شرکت کنند.

رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(س) عنوان کرد: داوطلبانی که بیش از یک بار پذیرفته شده‌اند و به هر دلیلی منع تحصیل شده باشند، نیز امکان شرکت در هیچ یک از آزمون‌ها را ندارند (به عبارت دیگر، امکان پذیرش هر داوطلب در جامعه الزهرا علیهاالسلام تنها برای دو بار امکان پذیر است).

وی با بیان اینکه تحصیل هم‌زمان در جامعه الزهرا علیهاالسلام و سایر مراکز آموزشی ممنوع است، یادآور شد: مصاحبه‌های علمی و عمومی فقط در جامعه الزهرا علیهاالسلام و در شهر قم برگزار می‌شوند؛ محل برگزاری آزمون هم روز ثبت نام در دفترچه راهنما اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام عمرانی فر در پایان گفت: متقاضیان شرکت در آزمون ورودی جامعه الزهرا علیهاالسلام برای پرسش و یا ارسال درخواست درباره جزئیات ثبت نام می توانند به سامانه پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://paziresh.jz.ac.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci3zav.t1a5y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما