دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : 84180
منبع : خبرگزاری مهر

آیت الله علوی گرگانی: نباید اجازه دهیم صدمه‌ای به انقلاب وارد شود

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید شیعیان تأکید کرد: باید تلاش کنیم انقلاب اسلامی که مرهون خون شهدا است صدمه نخورد.
نباید اجازه دهیم صدمه‌ای به انقلاب وارد شود
نباید اجازه دهیم صدمه‌ای به انقلاب وارد شود
به گزارش قم نیوز آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی شامگاه یکشنبه در دیدار با جمعی از مسئولان نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان با تأکید بر تلاش انسان در دنیا برای آبادانی آخرت، افزود: توجه و تدبر به آیات الهی امری ضروری است.

وی با بیان اینکه اگر قرآن کریم را محور امور خود قرار نداده و بدان عمل نکنیم، از اهل جهنم خواهیم بود، افزود: باید باور کنیم که رفتنی هستیم و در این دنیا ماندگار نخواهیم بود.

استاد سطوح عالی حوزه با اشاره به اینکه تقوا در دین اسلام از اهمیت بسیاری برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: خداوند متعال در قرآن کریم تقواپیشگی و احسان کردن را به‌عنوان دو پیش‌شرط برای یاری و همراهی خود برای انسان‌ها معرفی کرده است.

وی با اشاره وظیفه ما برای گام برداشتن در عرصه‌های فردی و اجتماعی زندگی در راستای تقواپیشگی، افزود: عالمی که خشیت ندارد از دایره علم بیرون است و عالمی که به علم خود عمل نکند هیچ ثمره‌ای ندارد.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه امام رضا(ع) تقوا را عمل به واجبات و ترک محرمات دانسته‌اند، تصریح کرد: امیرالمؤمنین(ع) تقوا را دارای چهار اصل اساسی معرفی کردند که این اصول شامل ترس از خداوند، عمل به قرآن کریم، قناعت کردن و آمادگی برای روز قیامت می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم انقلاب اسلامی که مرهون خون شهدا است صدمه نخورد، افزود: باید سعی داشته باشیم با توجه به رسالت‌های انقلابی  که داریم انقلاب اسلامی را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaw6na.49nya15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما