سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 84198
منبع : خبرگزاری فارس

هندبال قم با برد آغاز کرد

قم نيوز : نماینده هندبال استان قم گام نخست از مسیر پر پیچ و خم صعود به رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور را با غلبه بر نماینده کاشان برداشت.
هندبال قم با برد آغاز کرد
هندبال قم با برد آغاز کرد
به گزارش قم نیوز اگر چه آغاز فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور برای قمی‌ها بدون حامی مالی اول این رشته یعنی مهراز همراه بود اما نماینده هندبال قم بدون حامی مالی و نامی مشخص، در نخستین گام از بازی‌های این دوره برابر تیم مهرگان وحدت کاشان به برتری رسید.

در واقع پس از منتفی شدن حضور مجموعه مهراز به نمایندگی از قم در هندبال کشور، تیم مردان قم بدون حامی مالی و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی وارد رقابت با مدعیان صعود به لیگ برتر هندبال باشگاه‌های ایران شد و با ترکیبی از نفرات بومی و بازیکنان با کیفیت غیر بومی نخستین مسابقه خود را برگزار کرد.

هندبالیست‌های قم که انگیزه زیادی برای درخشش در دومین سطح رقابت‌های باشگاهی هندبال ایران یعنی لیگ دسته اول دارند، در هفته نخست استراحت کردند زیرا بازی آنها با تیم پرواز هوانیروز اصفهان به زمان دیگری موکول شد ولی در دومین هفته این مسابقات تیم هندبال کاشان را شکست دادند.

مسابقه این دو تیم در حضور قمی‌های علاقمند به هندبال در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید و هندبالیست‌های قم در پایان رقابت نزدیکی که در آن 54 بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت با اختلاف چهار گل و نتیجه نهایی 29 بر 25 تیم مهرگان وحدت کاشان را بردند.

بدین‌ترتیب نماینده قم برابر حریف کاشانی خود به برتری رسید تا نخستین پیروزی را در هفته دوم رقابت‌ها کسب کند و با روحیه‌ای مناسب آماده دیدارهای بعدی در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان ایران شود، رقابت‌هایی که در نهایت از آن دو تیم به لیگ برتر خواهند رفت.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjoveo.uqexhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما