سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : 84202
منبع : خبرگزاری مهر
کارشناس هواشناسی قم:

هوای قم در روز جمعه بارانی می‌شود

قم نيوز : کارشناس هواشناسی استان قم گفت: هوای استان قم در روز جمعه نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات همراه با بارش برف خواهد بود.
هوای قم در روز جمعه بارانی می‌شود
هوای قم در روز جمعه بارانی می‌شود
به گزارش قم نیوز محمدجواد ترابیان با بیان اینکه هوای امروز قم قسمتی ابری به تدریج همراه با افزایش ابر و وزش باد است، گفت: هوای استان قم در روز چهارشنبه نیمه ابری تا ابری در برخی نقاط همراه با بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود.

وی عنوان کرد: هوای قم در روز پنجشنبه کمی ابری به تدریج همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان قم گفت: هوای استان قم در روز جمعه نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعات همراه با بارش باران در برخی نقاط همراه با بارش برف خواهد بود.

وی اظهار داشت: حداقل دمای هوای امروز قم یک درجه و حداکثر دمای هوا ۱۴ درجه، حداقل دمای هوای چهارشنبه ۲ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۴ درجه، حداقل دمای هوای پنجشنبه منهای یک درجه و حداکثر دمای هوا ۱۳ درجه و حداقل دمای هوای جمعه سه درجه و حداکثر دمای هوا ۹ درجه است.

ترابیان گفت: سرعت وزش باد امروز بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی، چهارشنبه بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی، پنجشنبه ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و جمعه بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی خواهد بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf00dc.w6djxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما