سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : 84210
منبع : خبرگزاری فارس

مواد مخدر علت 55 درصد طلاق ها در کشور است

قم نيوز : دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه درصد افراد مصرف کننده مواد مخدر در قم نصف متوسط کشوری است گفت: علت 55 درصد از طلاق‌ها در کشور به مواد مخدر باز می‌گردد.
مواد مخدر علت 55 درصد طلاق ها در کشور است
مواد مخدر علت 55 درصد طلاق ها در کشور است
به گزارش قم نیوز سردار اسکندر مؤمنی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به اینکه 74درصد کشفیات مواد مخدر مربوط به شرق کشور است، بیان کرد: در خصوص مبارزه با قاچاقچیان ضربه های سنگین به بنیان‌های اقتصادی آنها مورد تاکید بوده و توقیف اموال و خودروهای آنها نیز بیشتر از گذشته شده است.

وی یادآور شد: با حوزه علمیه توافقاتی صورت گرفته است تا از ظرفیت مبلغان برای پیشگیری از مواد مخدر بیش از گذشته استفاده شود.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به اینکه 5.4 درصد جامعه فعال کشور مصرف مواد مخدر دارند که آمار قم نصف میانگین کشوری است.

وی از مواد مخدر به عنوان ریشه 55 درصد طلاق‌ها و عامل مستقیم و غیرمستقیم 70 درصد زندانیان کشور یاد کرد و گفت: در کشور برای مبارزه با مواد مخدر اراده خوبی وجود داشته و همه قوا در خصوص مقابله با مواد مخدر وحدت نظر دارند.

مومنی از افزایش درگیری‌ها برای مقابله با مواد مخدر خبر داد و گفت: البته تعداد شهدا در این حوزه نسبت به گذشته 80 درصد کاهش یافته است.

وی از اعتیاد به عنوان منشا بسیاری از آسیب های اجتماعی یاد کرد و افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر استفاده از ظرفیت همه نهادها از جمله حوزه علمیه، آموزش و پرورش و... را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdce7w8v.jh8ezi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما