سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 84214
منبع : خبرگزاری مهر
آیت الله علوی گرگانی:

گسترش اعتیاد از حربه‌های دشمن برای زمین‌گیر کردن جوانان کشور است

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید شیعیان، مواد مخدر را ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: ترویج اعتیاد یکی از حربه‌های دشمنان برای زمین‌گیر کردن جوانان کشور است.
گسترش اعتیاد از حربه‌های دشمن برای زمین‌گیر کردن جوانان کشور است
گسترش اعتیاد از حربه‌های دشمن برای زمین‌گیر کردن جوانان کشور است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی ظهر سه‌شنبه در دیدار سردار اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه خوشبختانه اقدامات بسیاری برای مبارزه با مواد مخدر در کشور صورت گرفته که شایسته تقدیر است، اظهار داشت: موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی در حوزه مقابله با مواد مخدر بسیار ارزشمند است اما باید این اقدامات گسترش یابد.

وی گفت: مواد مخدر آفتی فردی و اجتماعی که تاثیر منفی خود را هم بر زندگی فرد و هم بر جامعه می گذارد.

استاد سطوح عالی حوزه مواد مخدر را ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: ترویج اعتیاد یکی از حربه‌های دشمنان برای زمین‌گیر کردن جوانان کشور است.

وی افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر برای مقابله با این بلای خانمان سوز باید جلوگیری از افزایش تعداد مبتلایان به مواد مخدر و درمان معتادان را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهد.

آیت‌الله علوی گرگانی تأکید کرد: باید برای کمک به جوانان بیش از پیش در زمینه مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر در کشور سرمایه‌گذاری صورت گیرد تا جوانان به این آسیب بزرگ اجتماعی آلوده نشوند.

وی با بیان اینکه باید در زمینه پیشگیری از مصرف مواد مخدر در کشور اقدامات لازم صورت گیرد، اظهار داشت: مسئولان کشور برنامه ریزی لازم را برای جلوگیری از گرفتار شدن جوانان به اعتیاد انجام دهند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci5rav.t1a5z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما