کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهرداری قم دیگر «قاری قرآن» ندارد

خبرگزاری فارس , 20 آذر 1398 ساعت 11:00

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم که از مدت‌ها قبل زمزمه‌هایی مبنی بر کوچ وی از قم برسرزبان‌ها افتاده بود بالاخره با حکم رسمی وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان منصوب شد و از قم رفت.


به گزارش قم نیوز طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی علیرضا قاری قرآن معاون فنی و عمرانی شهردار و سرپرست سازمان قطار شهری قم به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان اصفهان معرفی شد.

سیدمرتضی سقاییان نژاد پس از اینکه در خردادماه 94 به عنوان شهردار قم انتخاب شد در کمتر از دو ماه یعنی مردادماه 94 علیرضا قاری قرآن معاون عمران شهری شهرداری اصفهان را به عنوان معاون فنی و عمرانی شهرداری قم منصوب کرد.

قاری قرآن نیز گرچه در ماه‌های اخیر کم‌فروغ‌تر شده بود اما این مدت کوشید تا کارنامه‌ای موفق از خود در شهرداری قم برجای بگذارد به گونه‌ای که در دوران معاونت وی تقاطع‌های غیر همسطح ۱۵ خرداد، شهید کریمی، مدافعان حرم و بلوار آیت‌الله بروجردی و ... به بهره‌برداری رسید.

وی آخرین گزارش از فعالیت‌های دوران تصدی خود به عنوان معاون شهردار قم را در بیست و نهم مهرماه در یک‌صد و پانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر اسلامی شهر قم ارائه کرد و به طور غیررسمی دفتر بیش از 4 سال فعالیت خود را قم بست.

انتصاب معاون شهردار قم به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حالی رخ داد که شهردار قم تیرماه سال جاری در گفتگو با خبرنگاران خبر انتقال «قاری قرآن» به وزارت راه را تکذیب کرد و با بیان اینکه «قاری‌ قرآن» به‌عنوان یکی از معاونان موفق شهرداری کار خود را در این مجموعه دنبال خواهد کرد، گفت: وزیر راه و شهرسازی تقاضامند حضور این شخصیت در مجموعه وزارتخانه خود بود اما با توجه به اهمیت کار معاونت عمرانی شهرداری با این درخواست موافقت نشد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان قرار است امروز برگزار شود و باید منتظر بمانیم و ببینیم سقاییان نژاد چه کسی را جایگزین قاری قرآن خواهد کرد؟

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 84230

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/84230/شهرداری-قم-دیگر-قاری-قرآن-ندارد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir