کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شیمیدُر قم در مثلت مدعیان قهرمانی

خبرگزاری فارس , 20 آذر 1398 ساعت 11:30

تیم بسکتبال شیمیدُر قم با کسب هشتمین پیروزی خود یک پله دیگر در جدول رده‌بندی مسابقات فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بالاتر رفت.


به گزارش قم نیوز یازدهمین هفته رقابت‌های نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران در حالی سپری شد که تیم بسکتبال شیمیدُر قم با کسب هشتمین پیروزی خود یک پله در جدول رده‌بندی صعود کرد و فاصله امتیازات خود را با تیم صدرنشین به دو امتیاز رساند و بعد از پتروشیمی بندر امام و شهرداری گرگان اکنون یکی از سه ضلع مثلت مدعیان قهرمانی است.

نماینده بسکتبال قم که با حمایت‌های بی‌نظیر هنریک درغوکاسیان رئیس هیات مدیره شرکت شیمیدر، مدیریت یکی از چهره‌های با سابقه بسکتبال ایران یعنی هادی عامری و هدایت محمدرضا اسلامی در 10 هفته قبل این رقابت‌ها هفت پیروزی و سه باخت را تجربه کرده بود، در یازدهمین مسابقه خود که یک دیدار خانگی بود و در حضور قمی‌های علاقمند به بسکتبال در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان این شهر به انجام رسید، با اختلاف هفت امتیاز میهمان مطرح خود یعنی ذوب‌آهن اصفهان را برد.

شیمیدُر قم در این دیدار نزدیک و نفس‌گیر که تا لحظات پایانی در اوج هیجان و حساسیت در جریان بود، با نتیجه 89 بر 82 تیم ذوب‌آهن اصفهان را مغلوب کرد، تیمی که در هفته دهم موفق به شکست تیم پالایش نفت آبادان شده بود و در نیمه بالای جدول رده‌بندی حضور داشت اما نماینده قم از فرصت بازی در خانه به خوبی استفاده کرد و پیروز شد.

بسکتبالیست‌های تیم شیمیدُر قم تا پایان نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران دو بازی دیگر پیش‌رو دارند، آنها ابتدا باید در هفته دوازدهم به آبادان رفته و با تیم رده چهارمی پالایش نفت آبادان بازی کنند و سپس در هفته سیزدهم و پایانی در تهران با تیم اکسون روبه‌رو شوند.

شیمیدُر قم در هفته نخست از دور برگشت مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور نیز یک بازی خارج از خانه دیگر برابر تیم شورا و شهرداری قزوین انجام می‌دهند و سپس در هفته دوم از نیم‌فصل دوم رقابت‌ها در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان با تیم مطرح و مدعی مهرام مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 84231

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/84231/شیمید-ر-قم-مثلت-مدعیان-قهرمانی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir