کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیست و دومین نمایشگاه الکامپ قم افتتاح شد

خبرگزاری تسنیم , 20 آذر 1398 ساعت 14:46

بیست و دومین نمایشگاه الکامپ قم با حضور معاون وزیر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم افتتاح شد.


به گزارش قم نیوز بیست و دومین نمایشگاه الکامپ قم با حضور سید ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرتضی حیدری فرماندار قم، مدیران و مسئولان استان در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم افتتاح شد.

معاون فناوری و نوآوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که در تالار مرکزی شهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت رشد اقتصاد دیجیتال کشور در مجمع جهانی اقتصاد اظهار داشت: جایگاه فناوری اطلاعات در روند تحولات کشور و توسعه اقتصاد دیجیتال در اینترنت اشیا کلیدی است.

سید ستار هاشمی با تأکید بر تکنولوژی‌های جدید ازجمله خودروهای خودران، گفت: استفاده از هوش مصنوعی به توسعه تکنولوژی خودروهای خودران کمک کرده و تا چند سال آینده با توسعه و به‌کارگیری خودروهای خودران، در صنعت بیمه نیز تحولات زیادی رخ خواهد داد.

همچنین مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم نیز در این مراسم به نفوذ اینترنت 85 درصدی دیتا، ضریب نفوذ 35.25 درصدی تلفن ثابت (خطوط دایری) و ضریب نفوذ 145 درصدی مشترکین همراه اشاره کرد و افزود: از استارتاپ‌های درخواست داریم در قالب طرح ایران نوآفرین از حمایت‌های سازمان فناوری اطلاعات بهره‌مند شوند.

سید رضا موسوی با تصریح بر اهمیت حمایت از استارتاپ‌ها، اظهار داشت: با توجه به پتانسیل صادرات محصولات فناوری اطلاعات در استان قم و وجود منابع ارزشمند برای تولید محتوا، لازم است با کمک معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امکان توسعه بازار بین‌الملل برای شرکت‌ها و استارتاپ‌های قوی و فعالان بخش خصوصی قم فراهم شود.

گفتنی است این نمایشگاه تا 22 آذرماه از ساعت 17 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های قم پذیرای علاقمندان است

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 84236

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/84236/بیست-دومین-نمایشگاه-الکامپ-قم-افتتاح

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir