چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب : 84246
منبع : خبرگزاری فارس

افق روی نوار پیروزی

قم نيوز : تیم والیبال افق قم با عبور از سد میهمان شمالی خود برای دومین هفته متوالی در رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال روی نوار پیروزی گام برداشت.
افق روی نوار پیروزی
افق روی نوار پیروزی
به گزارش قم نیوز دیدارهای مرحله گروهی فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور در حالی پیگیری شد که نماینده والیبال قم دومین هفته متوالی روی نوار پیروزی گام برداشت و خود در جمع تیم‌های دارای شانس صعود به مرحله نهایی قرار داد.

افق قم که دومین فصل متوالی به نمایندگی از قم در لیگ دسته اول والیبال مردان ایران حضور دارد، بعد از تجربه یک باخت و یک پیروزی در هفته‌های اول و دوم لیگ، نخستین مسابقه خانگی خود را که دیداری از هفته سوم بود در حضور قمی‌های علاقمند به این رشته با پیروزی مطمئن پشت‌سر گذاشت.

مردان افق در سومین هفته از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور میزبان تیم سفیر جوان رامسر بودند و در پایان مسابقه‌ای که چهار ست به طول انجامید، با نتیجه سه بر یک به برتری رسیدند تا با سه امتیاز ارزشمند به کار خود در این بازی خانگی پایان دهند.

نماینده والیبال استان قم در سالن 1500 نفره شهدای دروازه‌ ری مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قم با نتیجه سه بر یک میهمان خود تیم سفیر جوان رامسر را برد، مسابقه‌ای که ست‌های اول، دوم و چهارم آن به نفع افق به پایان رسید و تیم میهمان در ست سوم از میزبان خود امتیاز گرفت.

افق قم ست‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب 25 بر 18، 25 بر 21 و 25 بر 18 از آن خود کرد و نخستین بازی خانگی را با برد سپری کرد، در شرایطی که مسابقه هفته نخست را در میهمانی تیم پاس گرگان با نتیجه سه بر صفر واگذار کرده بود و در هفته دوم موفق به شکست سه بر یک تیم شهروند نکاء در خانه حریف شده بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd9x0j.yt0oo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما