سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 8425
هافبک گلزن تیم فوتبال صبای قم:

بازی مقابل ما آسان نخواهد بود

قم نيوز : قم نیوز: هافبک گلزن تیم فوتبال صبای قم این تیم را از بهترین تیم‌های لیگ دانست و اذعان داشت: در این فصل نشان خواهیم داد که بازی مقابل ما آسان نخواهد بود.
بازی مقابل ما آسان نخواهد بود
به گزارش قم نیوز، اکبر صادقی امروز شرایط تیم فوتبال صبای قم را بسیار مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: با پیروزی مقابل پرسپولیس تهران در وضعیت بسیار خوبی قرار گرفته‌ایم و برای موفقیت در لیگ دوازدهم قدرت خود را نشان دادیم.

وی افزود: در دیدار هفته چهارم لیگ برتر مقابل پرسپولیس تهران فقط به دنبال کسب سه امتیاز بودیم، برای همین منظور تمام سعی خود را با هدف کسب این مهم به کار گرفتیم تا از همین هفته‌های آغازین لیگ دوازدهم خود را به عنوان مدعی مطرح کنیم.

هافبک گلزن تیم فوتبال صبای قم در خصوص وضعیت این تیم ادامه داد: صبای قم قطعا از بهترین تیم‌های لیگ است و در این فصل نشان خواهیم داد که بازی مقابل ما آسان نخواهد بود.

وی در خصوص دیدار با تیم پرسپولیس تهران گفت: بازی سختی مقابل این تیم داشتیم، زیرا پرسپولیس تهران از جمله تیم‌هایی است که از بازیکنان بسیار با انگیزه‌ای بهره می‌برد و در راس کادر فنی خود مربی بزرگی داشت و ممکن بود برای ما خطرساز شود، اما با تمام توان بازی کردیم و حقمان را با شایستگی گرفتیم.

صادقی عنوان کرد: این دومین فصلی است که در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای تیم فوتبال صبای قم بازی می‌کنم و به خوبی می‌دانم که با وجود بازیکنان بسیار خوبی که در تیم هستند، قرار گرفتن در ترکیب اصلی کار آسانی نیست.

هافبک تیم فوتبال صبای قم اظهار اضافه کرد: تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا در مسابقه هفته بعدی که با تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز بازی داریم، در ترکیب اصلی قرار گرفته و بهتر از بازی قبل باشم.

وی ابراز داشت: در هفته چهارم مقابل پرسپولیس تهران، تمام بازیکنان ما عملکرد خیلی خوبی داشتند و تصور می‌کنم پیروزی شیرین و سه امتیازی که به دست آوردیم، حقمان بود.

صادقی با اشاره به اینکه در تیم صبای قم شرایط بسیار خوبی برای موفقیت در لیگ برتر فراهم است، تصریح کرد: امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بازی به بازی بهتر شویم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.unak49nym5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما