پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 84258
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاری همایش دوچرخه‌سواری در قم

قم نيوز : سومین همایش دوچرخه‌سواری همزمان با آغاز طرح جامع هیات دوچرخه‌سواری استان قم با مشارکت شهرداری در منطقه پردیسان قم برگزار شد.
برگزاری همایش دوچرخه‌سواری در قم
برگزاری همایش دوچرخه‌سواری در قم
به گزارش قم نیوز هیأت دوچرخه‌سواری استان قم بعد از ماه‌ها تعطیلی نسبی و تاخیر در اجرای برنامه‌های همگانی و قهرمانی خود سومین دوچرخه‌سواری را با مشارکت شهرداری قم برگزار کرد، همایشی که علاقمندان پرتعداد این رشته ورزشی در آن حضور داشتند.

این در حالی است که هیأت دوچرخه‌سواری استان قم به تازگی دست‌خوش تغییر و تحول شده، هیاتی که بعد از اسفند ماه سال 1397 و پایان دوره چهار ساله رئیس سابق خود یعنی محمدکاظم حججی، به دلایل نامعلوم بیش از هفت ماه به شکل سرپرستی اداره شد و بسیاری از فعالیت‌های آن در حوزه‌های همگانی، قهرمانی و آموزشی تعطیل بود.

پس از برگزاری مجمع انتخابات این هیأت ورزشی در حضور مسوولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان قم، اعضای مجمع به مصطفی امینی یکی از چهره‌های شناخته شده این رشته ورزشی رای اعتماد دادند و مردی از جنس دوچرخه‌سواری را برای ریاست چهار سال آینده هیأت برگزیدند.

با حضور مصطفی امینی که چهره‌ای جوان و پر انرژی محسوب می‌شود، ظاهرا تحولات مثبتی در انتظار دوچرخه‌‌سواری قم است و می‌توان انتظار داشت این رشته ورزشی یک بار دیگر در مسیر پیشرفت و توسعه گام بردارد، رشته‌ای که هم در بخش همگانی و هم در حوزه قهرمانی ظرفیت‌های بالایی دارد و اثرگذاری آن در جامعه زیاد است.

در یکی از اقدامات هیأت جدید دوچرخه‌سواری قم شاهد برگزاری همایشی رکاب‌زنان قم با حضور۱۳۰ شرکت کننده بودیم، همایشی که با هدف ترویج این رشته بین و با حضور امام جمعه شهر پردیسان و برخی از مسوولان استان قم برگزار شد و حجت‌السلام قوامی در سخنانی، دوچرخه را یکی از عوامل حمل و نقل پاک عنوان کرد و گفت: باید مسوولان از این رشته بیشتر حمایت کنند.

وی ورزش را لازمه زندگی شاد دانست و از مسوولان استان قم به منظور ساخت و توسعه فضای ورزشی در این استان تقدیر کرد.

گفتنی است: در پایان همایش دوچرخه‌سواری قم، به قید قرعه به تعداد 50 شرکت کننده جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcg7x97.ak9tn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما