پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 84261
منبع : خبرگزاری فارس

تشکیل کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی شهدای استان قم

قم نيوز : نخستین نشست اعضاء کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی شهدای قم، با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های عضو این کمیته تشکیل شد.
تشکیل کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی شهدای استان قم
تشکیل کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی شهدای استان قم
به گزارش قم نیوز در این نشست سید موسی حسینی کاشانی، مسؤول این کمیته در خصوص چگونگی برپایی کنگره ملی شهدای استان گفت: قم به دلیل پیشینه درخشان در امر جهاد و شهادت باید برای احیای فرهنگ ایثار و شهادت پیشتاز باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: شروع کنگره‌های شهدا در کشور، از شهر مقدس قم بوده است و بعد از برپایی یک دوره در تمام کشور، مجددا این کنگره در سال آینده در شهر قم برگزار خواهد شد.

وی تشکیل ده کارگروه تخصصی در کمیته فرهنگی و هنری کنگره برای برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای نیل به اهداف کمیته را از اقدامات اولیه این کمیته دانست و گفت: تا کنون بیش از 100 برنامه متنوع فرهنگی و هنری توسط این کارگروه‌ها پیشنهاد شده است که به یاری خداوند متعال و عنایت شهداء اجرایی خواهد شد.

در ادامه دبیر کمیته فرهنگی هنری با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار کرد: کارگروه‌های تشکیل شده ذیل این کمیته در موضوعات هنری، تجسمی، کتاب، فیلم، ادبی، عکس، محصولات فرهنگی و فضای مجازی و... کار می‌کنند.

سید محمد حسن یزدی نژاد با تاکید بر استفاده از ظرفیت افراد شاخص استان در حوزه هنری و فرهنگی در کارگروه‌های این کمیته خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی این حوزه نیز فعال شده‌اند تا بتوانیم اقداماتی اثرگذار را در حوزه فرهنگی و هنری رقم بزنیم.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و هنری که ذیل ستاد کنگره شهدا پیش‌بینی شده است افزود: کمیته‌های مختلف ستاد کنگره شهدا کار‌های فرهنگی و هنری را به این کمیته بسپارند تا بتوانیم اقداماتی واحد و با کیفیت مطلوب را به مخاطبان ارائه کنیم.

در ادامه اعضاء به تبادل نظر و ارائه پیشنهادات در زمینه برنامه‌های پیشنهادی پرداختند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdca6una.49nyi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما