پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 84262
منبع : خبرگزاری فارس

پرهیز دستگاه‌ها از اقدامات جزیره‌ای در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید گفت: حل ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در گرو تعامل دستگاه‌ها و پرهیز از اقدامات جزیره‌ای است.
پرهیز دستگاه‌ها از اقدامات جزیره‌ای در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی
پرهیز دستگاه‌ها از اقدامات جزیره‌ای در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی
به گزارش قم نیوز آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار آیت الله سعیدی رئیس قرارگاه 19دی استان قم و هیات همراه با تاکید بر اینکه مبارزه با مفاسد اخلاقی و ناهنجاری‌های اجتماعی کار یک نهاد و دستگاه نیست، خاطرنشان کرد: در این خصوص همه باید دست به دست هم دهند، حرم حضرت معصومه(س) وزارت ارشاد، ناجا، صدا و سیما و رسانه‌ها همه باید دست به دست هم دهند و در حل مشکلات بکوشند و اگر تنها یک نهاد و دستگاه بخواهد در این زمینه ایفای نقش کند راه به جایی نخواهیم برد.

این مرجع تقلید در ادامه بر لزوم هم افزایی دستگاه‌ها و نهادها و پرهیز از اقدامات جزیره‌ای در این خصوص، بر نقش عنصر مذهب به عنوان عامل پیشگیری از بسیاری مفاسد اخلاقی و اجتماعی تأکید کرد و افزود: این عامل بازدارنده را باید نه تنها در قم بلکه در همه شهرها و استان‌های کشور روز به روز حفظ و تقویت کرد.

وی پایبندی به آموزه‌های دینی را سدی در برابر ناهنجاری‌های اخلاقی و مفاسد برشمرد و افزود: در این خصوص همه دستگاه‌ها مسؤولیت دارند و باید ضمن همکاری و تعامل برنامه ریزی دقیقی را صورت دهند.

این مرجع تقلید در پایان ضمن دعا برای حل مشکلات کشور بویژه مسائل اخلاقی و اجتماعی فرمودند: امیدوارم همه دست به دست هم دهند و برای حل این دغدغه‌ها کار ارزشمندی انجام شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcb55bw.rhba0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما