پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : 84265
منبع : خبرگزاری مهر
توسط هلال احمر؛

داروی بیش از ۴ هزار بیمار صعب العلاج در قم تأمین شد

قم نيوز : معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: داروهای اساسی بیش از چهار هزار بیمار صعب العلاج در قم تأمین شده و خدمات حمایتی معیشتی نیز ارائه شده است.
داروی بیش از ۴ هزار بیمار صعب العلاج در قم تأمین شد
داروی بیش از ۴ هزار بیمار صعب العلاج در قم تأمین شد
به گزارش قم نیوز امیرحسین علیمردانی اظهار داشت: مجمع خیرین هلال احمر برای شناسایی، هدایت و جذب خیرین استان قم به منظور کمک به جمعیت هلال احمر و حمایت از نیازمندان ناشی از حوادث طبیعی و غیرطبیعی و اجرای بهینه طرح‌ها و پروژه‌های داوطلبی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اجرای ۱۶ پروژه توسط مجمع خیرین هلال احمر افزود: این مجمع به انجام اقداماتی از جمله جذب کمک‌های نقدی و غیرنقدی در اجرای پروژه‌های عام المنفعه جمعیت به ویژه طرح همای رحمت، فرشتگان رحمت، ارمغان مهر، قربانی و غیره پرداخته است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: اقدامات لازم جهت تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند به تعداد ۳۳۶ جهیزیه به ارزش ۱۰ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال توسط مجمع انجام شده  است.

وی با اشاره به استفاده بیش از ۲۰ هزار نفر از تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر در قم افزود: کمک به تهیه تجهیزات پزشکی امانی و ارائه خدمت به مراجعین با ۴۷۰ وسیله از جمله ویلچر، عصا، تخت بیمارستانی، واکر، کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز و غیره یکی از اقدامات مجمع است.

علیمردانی بیان کرد: برای بیش از چهار هزار بیمار صعب العلاج در قم داروهای اساسی تأمین شده و خدمات حمایتی معیشتی نیز ارائه شده است.

وی گفت: با کمک خیرین به ساخت پایگاه امدادی در محور اتوبان قم – تهران، ساخت پایگاه امدادی در محور قم - گرمسار و ساخت ساختمان درمانی، آموزشی، فرهنگی و امدادی در بلوار شهید ستاری نیروگاه اقدام شده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcenw8v.jh8epi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما