پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : 84267
منبع : خبرگزاری مهر
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم:

روزانه ۶۵۰ تن زباله به سایت البرز قم منتقل می‌شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه روزانه ۶۵۰ تن زباله به سایت البرز منتقل می‌شود، گفت: راه‌اندازی خط دوم پردازش پسماند ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
روزانه ۶۵۰ تن زباله به سایت البرز قم منتقل می‌شود
روزانه ۶۵۰ تن زباله به سایت البرز قم منتقل می‌شود
به گزارش قم نیوز سیدعبدالله میرابراهیمی با بیان اینکه حدوداً ۶۵۰ تن زباله روزانه به سایت البرز انتقال پیدا می‌کند، اظهار کرد: ۳۰۰ تن از این پسماند در خط پردازش تبدیل به کود کمپوست می‌شود و تلاش داریم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بتوانیم خط دوم را راه‌اندازی کنیم و کل زباله را پردازش و فرآیند تبدیل به کود کمپوست را انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با تأکید بر اینکه این خط پردازش پسماند ۳۰۰ تنی خط به روز و مدرنی است که کار می‌کند، تصریح کرد: این خط با تمام امکانات و ساخت و تجهیزات ۱۵ میلیارد تومان برای شهرداری هزینه داشته است و طوری راه‌اندازی شده که بخشی از امکانات خط دوم هم در آن پیش‌بینی شده است.

میرابراهیمی با تأکید بر اینکه راه‌اندازی خط دوم پردازش پسماند سایت البرز نیازمند ۵ میلیارد تومان اعتبار است، بیان داشت: با راه‌اندازی این خط پسماند تولید شده در شهر به طور کامل پردازش شده و تبدیل به کمپوست می‌شود و دفن به صفر می‌رسد. 137
https://qomnews.ir/vdcgux97.ak9t34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما