پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب : 84270
منبع : خبرگزاری تسنیم

اجرای پیاده‌راه انقلاب قم از فردا آغاز می‌شود

قم نيوز : شهردار قم از آغاز عملیات عمرانی خیابان انقلاب از فردا جمعه ۲۲ آذرماه خبر داد و گفت: آرام‌سازی خیابان انقلاب از فردا در دو شیفت کاری و بااعتبار اولیه‌ای بالغ‌بر چهار ونیم میلیارد تومان آغازشده و در ۶ ماه پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.
اجرای پیاده‌راه انقلاب قم از فردا آغاز می‌شود
اجرای پیاده‌راه انقلاب قم از فردا آغاز می‌شود
به گزارش قم نیوز سید مرتضی سقاییان نژاد ظهر امروز در بازدید از طرح پیاده راه خیابان انقلاب که به همراه سرمست استاندار قم، عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم و جمعی از مدیران شهری انجام شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره بر لزوم اجرای پروژه پیاده راه خیابان انقلاب اظهار داشت: اجرای پیاده راه خیابان انقلاب اولویت ویژه‌ای برای شهرداری دارد.

وی با تأکید بر ساماندهی خیابان‌های اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) افزود: بعد از اجرای آرام‌سازی و پیاده راه خیابان ارم باید آرام‌سازی خیابان انقلاب انجام شود و سپس تا چهارراه شهدا ادامه یابد.

شهردار قم علت بازدید امروز را ایجاد وحدت نظر بین مدیران استانی در اجرای این پروژه عنوان و تصریح کرد: بازدید امروز برای تجمیع نظرات مدیران شهرداری با مدیران استانی بوده تا در اسرع وقت عملیات عمرانی این پروژه آغاز شود.

وی از آغاز عملیات عمرانی خیابان انقلاب از فردا جمعه 22 آذرماه خبر داد و گفت: آرام‌سازی خیابان انقلاب از فردا در دو شیفت کاری و بااعتبار اولیه‌ای بالغ‌بر چهار ونیم میلیارد تومان آغازشده و در 6 ماه پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

سقاییان نژاد به مشکلات خیابان عمار یاسر نیز اشاره کرد و گفت: حل مشکلات و پیچیدگی‌های حقوقی خیابان عمار یاسر و قسمت شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) در دستور کار شهرداری بوده و تا امروز جلسات متعددی برای حل این معضل برگزارشده است.

وی رفع مشکل بلوک E را در اولویت قسمت شرقی حرم مطهر دانست و ادامه داد: در صورت رفع مشکلات حقوقی این بلوک این قسمت در تصرف شهرداری قرارگرفته و پارکینگ، ساختمان‌سازی و نماسازی آن نیز به ترتیب انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcawuna.49ny015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما